Gå til innhold

Hvordan lang tid tok det før du ble gravid? Ble du nødt til å bruke spesielle hjelpemidler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 8abdf...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mnd, ingen hjelpemidler.

Skrevet

3 år. Var midt i utredning, men ble gravid uten hjelpemidler mens utredningen hadde litt pause...

Skrevet

en måned, ingen hjelpemidler. Ble veldig overrasket, hadde regnet med at det pga av alder(34) skulle ta myyye lengre tid

Anonymous poster hash: 29f6f...e3b
Skrevet

Ingen hjelpemidler - satt på første forsøket.

Skrevet

7 mnd, endte i SA.. Ble gravid første eggløsning etter SA, å den satt 😄

Anonymous poster hash: 1ca19...aec

Skrevet

2 pp etter MA, da med el tester og temping.

Skrevet

Første gang tok det to mnd og andre gang tre mnd. Brukte eltester og preseed begge gangene.

Skrevet

4 pp, ingen hjelpemidler.

Gjest Solstråla88
Skrevet

2 år. Var igjennom to pergo kurer, og ventet på ivf da jeg plutselig ble gravid uten hjelp.

Skrevet

3 måneder. Brukte EL tester i to måneder.

Skrevet

Tok 9 måneder, trengte ikke noen hjelpemidler. :)

Skrevet

Prøvde bare 8 pp. Fordi jeg var 36 gikk vi raskt til utredning. PP 9 var AIH, pp 10 og 11 var ivf. Jeg kan sannsynligvis bli gravid på egenhånd, men det kan ta tid og er ikke verdt å gamble lenge på når klokken begynner å tikke fortere.

Skrevet

2 måneder og den satt på første pp. Brukte billige EL tester. Måtte bruke en del av de pga laaaang syklus.

Skrevet

PP 1 ingen hjelpemidler, ble veldig glad og overrasket over at det gikk så fort

Skrevet

Snart prøvd i to år. Har en med IVF og en som kom uten hjelpemidler. Etter disse graviditetene er jeg ikke blitt gravid prøvd en gang med Pergotime har en pakke igjen men vet ikke når jeg skal ta den. Er blitt 35 år nå og tenker toget er gått

Anonymous poster hash: 85f8b...cba

Skrevet

Snart prøvd i to år. Har en med IVF og en som kom uten hjelpemidler. Etter disse graviditetene er jeg ikke blitt gravid prøvd en gang med Pergotime har en pakke igjen men vet ikke når jeg skal ta den. Er blitt 35 år nå og tenker toget er gått

Anonymous poster hash: 85f8b...cba

Sannsynligvis har det ikke gått, men det er jo et spørsmål om dere vil betale for privat ivf, og om det ble påvist redusert eggreserve ved ivf tidligere.

Skrevet

Første gang et par mnd. Hadd da SA grunnet hematom og måtte til utskrapning. Tok 8 mnd for systemet å fungere og ble gravid igjen nå i oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...