AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Jeg er 27 år og sliter mye med utflod/lekking. Jeg tar ofte knipeøvelser når jeg f.eks ligger på sofaen på kveldene. Jeg er heldigvis singel nå, men før, når jeg var i forhold, var det også mye problemer. (I tillegg fødte jeg ett barn for over fire år siden, så har lagt spesielt godt merke til disse problemene etter det.) Jeg måtte ofte bruke innlegg/tampong om vi skulle ut av huset og ikke hadde tilgang til do med en gang, og man er generelt lite spontan når det gjelder sex. Har lagt mye merke til det spesielt de siste årene. Jeg jobber hjemmefra nå, og det blir mye sitting i løpet av dagen. Når jeg reiser meg, kjenner jeg at noe renner og jeg må skynde meg på do. Andre ganger når jeg går på do og tar på meg buksa igjen, kjenner jeg at noe renner ut igjen, og jeg må gå på do en gang til. Jeg er så lei dette. Jeg prøvde Lactal (?) en periode etter fødsel, men funket ikke.. Og det er jo som oftest utflod som kommer ut, ikke urin.. Hvordan kan jeg finne ut om jeg godt nok "trent der nede"? Hvordan vet jeg at knipeøvelsene har gjort nytten sin? Anonymous poster hash: 3c917...7d5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Dette har ikke noe med om du er trang eller ikke. Dette har noe med hvor mye utflod kroppen din produserer. Jeg vet ikke hva du kan gjøre med det, dessverre, men det er nok lurt å ta en prat med din fastlege. Anonymous poster hash: 3f5fa...859
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå