Gå til innhold

Trykkende smerte i skjeden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har det siste døgnet hatt vondt i skjeden - ingen kløe, svie eller lignende (som feks. soppinfeksjon), men en trykkende smerte. Ikke uutholdelig, men nok til at det merkes.Tenkte om det kunne være urinveisinfeksjon, men det gjør ikke vondt når jeg tisser.

Nå er det jul, så litt usikker på hva jeg skal gjøre. Vente med å ta kontakt med fastlegen? Legevakten? Privat legevakt?

Noen som har vært borti det samme kanskje?

Anonymous poster hash: affd8...e28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe lignende det jeg opplever ved begynnende soppinfeksjon.

Det klør ikke, men det er et slags ubehag som liksom ikke går vekk uansett hva jeg gjør. Et par dager senere pleier det å begynne å klø og utarte seg som en typisk soppinfeksjon, så jeg starter som regel behandling med Canesten så snart jeg føler den "trykkingen".

Det skader ihvertfall ikke å prøve med Canesten og se om det går over om et par dager.

Skrevet

Takk for hjelpsomt svar - det var nettopp soppinfeksjon som dukket opp et par dager etterpå :)

Skrevet

Se der ja :)
Skulle du oppleve det igjen, så gjør som meg; start behandling med canesten så snart du kjenner ubehaget, det er som regel sopp.
Husk å kontakte legen om ikke ubehag og/eller soppinfeksjon går over i løpet av den anbefalte benhandlingsperioden i pakningsvedlegget. (ca en ukes tid).

Skrevet

Se der ja :)

Skulle du oppleve det igjen, så gjør som meg; start behandling med canesten så snart du kjenner ubehaget, det er som regel sopp.

Husk å kontakte legen om ikke ubehag og/eller soppinfeksjon går over i løpet av den anbefalte benhandlingsperioden i pakningsvedlegget. (ca en ukes tid).

Det skal jeg huske på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...