AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Heii.. Jeg er 15 år, og jeg har ikke fått mensen enda. Innimellom får jeg litt smerter i magen, men jeg vet ikke om det er mensensmerter.. En gang da jeg var på skolen, (på do) kom det sånn rødt slim da jeg tørket meg.. vet dere hva dette kunne være? Og hva smertene var årsaken til? Takk for svar Anonymous poster hash: a7af6...57b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Trenger svar ganske fort.. Anonymous poster hash: a7af6...57b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Det er helt umulig for noen som ikke undersøker deg eller kan spørre deg face to face å si deg hvorfor du har litt smerter nede i magen. Når du har fått blodlignende utflod så tenker jeg at mensen din er like om hjørnet. Har du ingen andre du kan snakke med som har fått mensen? En mamma, bestemor eller storesøster? Kan du dra til helsesøster på skolen etter ferien og få hjelp? På forum.girls1st.no ligger det en del brosjyrer beregnet på at helsesøster skal dele ut i klassene har du fått den som heter jente & gutt? Der står det mye om mensen og andre ting det kan være greit å vite. Anonymous poster hash: db9da...9e8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Jenter får mensen i ulik alder, alt er like normalt. Jeg vil si at det er mensen du har fått, garantert. Jeg var 14 og hadde samme smertene som du beskriver og litt blod. Det tar tid før mensen kommer for fullt. Noen opplever noen dråper første gangen, andre mer blod og varigheten de første gangene varierer veldig. Du kan slappe helt av, men ta en tur til helsesøster om fu ønsker noen å snakke med. Eller eventuelt noen i familien. Men det er nok ingenting å være nervøs for Anonymous poster hash: 924c7...d72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå