Gå til innhold

Sendte bilde av meg, og fikk dette som svar..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker han syns du er fin. Hvorfor skal jeg (eller du?) tenke noe annet? Fin betyr fin, det er et kompliment.

Anonymous poster hash: 9cc8a...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han synes vel du er fin? Ikke alle skriver store setninger pga et bilde ;) Så slapp av. Han syntes du var fin. Jeg er alltid redd å svare jenter og når jeg har svart så tenker jeg "ble hun fornærmet? skrev jeg noe dumt? hva om hun ikke vil ha noe med meg å gjøre mer?" jeg føler uansett hva man skriver så er det noen som ikke blir fornøyd! Det er ikke lett å forstå seg på dere jenter altså ;)

• Liker 3
Skrevet

Denne var lett. Jeg er sjekkeekspert så la meg forklare.

Han skrev ikke noe mer enn "fin", fordi du egentlig er veldig deilig og tilsynelatende har du selvtilliten på plass. Det å ikke skrive noe mer, tyder på en form for sjekking hvor han mener det vil være hensiktsmessig å jekke deg ned et par hakk.

Hadde du derimot ikke vært spesielt deilig, ville han nok vært mer raus med komplimentene for å blant annet øke selvtilliten din og gi deg en større trygghet i forhold den slags.

• Liker 1
Skrevet

Hvis noen sier, "fin du var på håret i dag", tar du da det som en fornærmelse?

Han sa du var fin. Det er vel ikke en fornærmelse heller?

Anonymous poster hash: 114dd...6d8

Hmm når jeg tenker meg om så tror jeg han hadde smilefjes med. Sånn ´´Fin:)`` Hva betyr det å legge ut noe på mystory? Sånn at bildet ligger der hele dagen, og at alle kan se det?

Han synes vel du er fin? Ikke alle skriver store setninger pga et bilde ;) Så slapp av. Han syntes du var fin. Jeg er alltid redd å svare jenter og når jeg har svart så tenker jeg "ble hun fornærmet? skrev jeg noe dumt? hva om hun ikke vil ha noe med meg å gjøre mer?" jeg føler uansett hva man skriver så er det noen som ikke blir fornøyd! Det er ikke lett å forstå seg på dere jenter altså ;)

Nei, vi er ikke så lette å forstå dessverre :P Vi vil bare ha masse komplimenter og bli kontaktet av dem vi liker :biggrin:

Det kan vel også være at han ikke vil virke alt for på? At han føler kanskje han ikke vil gi alt for mye ros i starten? :)

Ts

Anonymous poster hash: 6b407...1d6

Skrevet

Fin som i at han synes du er fin eller vakker på bildet. Hadde grenset til desperat hvis han hadde skrevet noe som sinnsykt fin, steike rå etc. spør du meg.

• Liker 1
Skrevet

World first problems.

Hvem bruker 15 min på en selfie fordi man må finne rette vinkler? Jeg bruker 30 sekunder på å finne en god vinkel til en modell, og 5 sekunder på meg selv.

Er du redd han bare vil ha deg til sengs så spør du han, verre er det faktisk ikke.

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja man må jo finne rett vinkel, få rett lys osv ;) Tro meg når jeg sier at de fleste kvinner tar sikkert 20 bilder før de finner et de er fornøyd med å sende. ts Anonymous poster hash: 6b407...1d6

Jenter gjør, ikke kvinner. Kvinner som er trygge på seg selv og sin verdi sender avgårde første bildet som ikke er uklart.

• Liker 4
Skrevet

Han skrev ikke noe mer enn "fin", fordi du egentlig er veldig deilig og tilsynelatende har du selvtilliten på plass. Det å ikke skrive noe mer, tyder på en form for sjekking hvor han mener det vil være hensiktsmessig å jekke deg ned et par hakk.

Hadde du derimot ikke vært spesielt deilig, ville han nok vært mer raus med komplimentene for å blant annet øke selvtilliten din og gi deg en større trygghet i forhold den slags.

ÅÅh så godt å høre :) Var det jeg faktisk tenkte litt på. Kan jo være han ikke vil rose meg alt for høyt opp i skyene. Haha neida.. jeg er ikke såå fin ;)

Men jeg tenker at hvis jeg fikk et bilde av en mann jeg ikke syntes var så kjekk, så hadde jeg også bare skrevet noe slakt som f.eks ´´fin``. Og hvis det var en virkelig flott mann... ja da hadde jeg vel også bare skrevet ´´fin`` faktisk. Er noe med å gi dem for mye selvtilitt ja :P

ts

Skrevet

Jenter gjør, ikke kvinner. Kvinner som er trygge på seg selv og sin verdi sender avgårde første bildet som ikke er uklart.

Eh.. og jeg er jente. Takk gud :P

ts

Skrevet

Jeg hadde i alle fall blitt veldig glad for det :) For alt du vet satt han og stirret intenst på bildet de få sekundene de varte. Man trenger ikke svare: "Wow du er så vakker at jeg smelter" selv om man faktisk mener det. Kanskje han er redd for å virke desperat. Eller så er det så enkelt som at han synes du er FIN, som faktisk er et flott kompliment.

Slutt å bekymre deg så utrolig mye om hva han synes om bildene du sender han. :) Slapp av, nyt denne tiden. Alle har forskjellige måter å uttrykke seg på.

Skrevet

Hva mener du? At du ikke kommer på noe annet å skrive?

ts

Hvis jeg får et bilde av noen uten noe spørsmål eller en samtale relatert til bildet så har man liksom ikke så mye å si. Hadde jeg fått et bilde av ei jeg "chattet" med eller noe slik så hadde jeg jo ikke hatt så mye mer jeg sku ha sagt om henne på bildet enn at hun er fin/vakker. Eventuelt sendt et bilde av meg i retur for å svare på tiltale. Jeg som mann ihvertfall begynner ikke å legge ut om detaljer og ting på et bilde av ei jeg får tilsendt. På snap hadde jeg snappet et kjapt bilde av meg eller noe aent i retur med teksten "fin" eller "vakker" og ikke tenkt noe mer på den biten og latt samtalen gå videre om det vi snakket om. Hadde kun kommet med noe mer utdypende hvis man holdt på å textet om noe litt mer seksuelt tror jeg. Da kunne jeg kansje lagt ut litt mer om henne på bildet...

Skrevet

ÅÅh så godt å høre :) Var det jeg faktisk tenkte litt på. Kan jo være han ikke vil rose meg alt for høyt opp i skyene. Haha neida.. jeg er ikke såå fin ;)

Men jeg tenker at hvis jeg fikk et bilde av en mann jeg ikke syntes var så kjekk, så hadde jeg også bare skrevet noe slakt som f.eks ´´fin``. Og hvis det var en virkelig flott mann... ja da hadde jeg vel også bare skrevet ´´fin`` faktisk. Er noe med å gi dem for mye selvtilitt ja :P

ts

Det er definitivt dette som er tilfellet i denne situasjonen.

Jeg ville gjort nøyaktig det samme om jeg var han, hvis det var en pen jente jeg sjekket opp.

Så du kan nok bare senke skuldrene å nyte det faktum at han synes du ser meget bra ut.

Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Fyren er nok sunnmøring ja. Gniten til og med på ordbruken!

:fnise:

Skrevet

Heisann. Jeg sendte en snap av meg selv til en gutt jeg har hatt et godt øye til, og han svarte ´´Fin`` tilbake. Bare fin tenkte jeg. Føler at fin på en måte er litt sånn.. helt grei liksom :P Hva tenker dere? Hvis han hadde syntes jeg var skikkelig flott og smellvakker så hadde han vel skrevet noe ala. ´´ååh sykt vakker!`` eller noe? Anonymous poster hash: 6b407...1d6

Hadde han skrevet "ååh sykt vakker" eller noe hadde jeg begynt å lure på om fyren egentlig er ei 15 år gammel jente. Gutter skriver ikke sånt.

Anonymous poster hash: 0fbd7...faa

Skrevet

Menn kaster bort tiden på å finne løsninger på kreftgåten, verdensproblemer og andre slike meningsløse ting.

Kvinner bruker tiden sin på viktige ting å filosofere over, som "liker han meg eller ikke", "hva mente han når han seg jeg var fin?", osv.

Anonymous poster hash: 114dd...6d8
Skrevet

Eller....det ligger ikke noe mer i det. Han synes du var fin, ingen undertone eller annen agenda.

• Liker 2
Skrevet

Sure folk er her da. Jeg syntes "fin" og bare det høres litt stusselig ut til kompliment å være, spesielt om det er en man er interessert i.

Anonymous poster hash: 01509...4db
  • Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Lager barn og tråder på kg nå?

TS kan umulig være en dag over 14 år gammel...

Skrevet

Av de mennene/guttene jeg kjenner betyr fin at du er fin. De gidder ikke kline på med masse emojis(?) eller skrive "du er dritfin" osv. Ikke til jenter de ikke er sammen med i hvert fall. Mange spiller ofte litt kostbar også, i frykt for å virke for interessert. Ikke overanalyser, vær glad han syns du er fin :)

Anonymous poster hash: de8ce...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...