Gå til innhold

Unormal?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Heii..

Jeg er en jente på 14 år.. blir 15 i januar. jeg har ikke fåttt mensen enda, og jeg har hatt utflod siden jeg var 12.. er det normalt at jeg ikke har fått det enda? jeg får kramper i magen innimellom, men er ikke sikker på om det er mensensmerter...

vet dere hvordan jeg kan få mensen for første gang? Er ganske desperat..

Trenger svar fort.. :))



Anonymous poster hash: 530a4...d06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er heelt normalt :)



Anonymous poster hash: 53946...b95
Skrevet

Hvorfor vil du ha mensen? Du skal ha det til du er 40, ikke noe hast å få den, for å si det pent.

  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du ha mensen? Du skal ha det til du er 40, ikke noe hast å få den, for å si det pent.

Fordi.. Alle (da mener jeg apsolutt alle) jentene på trinnet har mensen. Alle.. Og de har hatt det siden 7. klasse.. jeg blir mobbet for å ikke ha pupper, og ikke ha mensen..

...

Anonymous poster hash: 530a4...d06

Skrevet

Fordi.. Alle (da mener jeg apsolutt alle) jentene på trinnet har mensen. Alle.. Og de har hatt det siden 7. klasse.. jeg blir mobbet for å ikke ha pupper, og ikke ha mensen..

...

Anonymous poster hash: 530a4...d06

Nyt det å ikke ha mensen så lenge du kan, de vet bare ikke bedre.

Pupper er ikke så viktig som de skal ha det til, mensen trenger du ikke før du ønsker barn, så ta det med knusende ro.

Lett å si som voksen kanskje, men jeg kjenner jeg misunner deg =p

  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du ha mensen? Du skal ha det til du er 40, ikke noe hast å få den, for å si det pent.

Her må jeg nok skuffe deg. Mensen har de fleste til de er passert 50 år. Med mindfe de bruker prevensjon som stopper mensen.

TS jeg skjønner at det er kiipt å ikke ha fått mensen. Men kroppen din er laget på den måten at din mens ikke har kommet enda.

Når du får mensne vil du oppleve at mensen ikke er noe trivelig å ha. Så prøv å ikke bru deg om de som mobber, og nyt tiden du har uten mens.

Spør andre om du har fått mensen, kan du jo svare at det er en privatsak, eller snakke spørsmålet bort i stedenfor å si nei?

Anonymous poster hash: 50e60...92c

Skrevet

Her må jeg nok skuffe deg. Mensen har de fleste til de er passert 50 år. Med mindfe de bruker prevensjon som stopper mensen.

TS jeg skjønner at det er kiipt å ikke ha fått mensen. Men kroppen din er laget på den måten at din mens ikke har kommet enda.

Når du får mensne vil du oppleve at mensen ikke er noe trivelig å ha. Så prøv å ikke bru deg om de som mobber, og nyt tiden du har uten mens.

Spør andre om du har fått mensen, kan du jo svare at det er en privatsak, eller snakke spørsmålet bort i stedenfor å si nei?

Anonymous poster hash: 50e60...92c

I min familie så stopper den i midten av 40. Helt greit for meg.

Gjest Runforit
Skrevet

Det er normalt at noen er litt senere ute enn andre. Men må bare spørre; er kroppsvekten din innenfor normalen? Om du er undervektig så kan mensen utebli frem til du får en normal vekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...