AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Jeg ble operert for brystkreft for noen år siden og har siden det brukt en protese i BH. Problemet er at det noen ganger hadde vært fint å kunne slippe å bruke BH, men allikevel kunne se naturlig ut. Jeg har søkt litt rundt på nettet og funnet ut at det selges et proteselim i sprayform fra Hollister på sider som Ebay. Det kjedelige er at fraktprisen som oftest er høyere enn prisen på selve produktet og derfor blir det å kjøpe derfra uforholdsmessig dyrt. Vet noen om det finnes lim, i sprayform eller noe annet, å få kjøpt i Norge, enten på apotek eller nett, som fungerer? mvh Kjersti Anonymous poster hash: 8e3f2...7b6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Har ikke du heller fått info om brystprotesemuligheter etter operasjonen? Kjenner flere som ikke får nødvendig info og heller ikke vet hvor de skal spørre. Proteser med ulike festemuligheter får du der du kjøper spesialbher avhengig av hvor du bor i landet. Dette skal du ha en viss mengde av på blå resept i løpet av ett kalenderår. Finnes mange forskjellige typer både løse og til å lime på huden slik du etterspør. Googler du Amoena så finner du bh og proteseforhandlere der du bor. De fleste er flinke på å gi info. I Oslo er der på Riksen og Medicus Plesner nede i byen. De sender over hele landet, når du vet hva du vil ha. I Bergen anbefaler jeg Rezepten om du bor der. Kreftforeningen kan og gi deg info.Anonymous poster hash: e40aa...b62 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 http://www.helfo.no/helsepersonell/Sider/brystprotese.aspx#.VJzMe8AoA der er litt info.Anonymous poster hash: e40aa...b62
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 https://kreftforeningen.no/rad-og-rettigheter/okonomi-og-rettigheter/okonomiske-stotteordninger-til-pasienter/stotte-til-utgifter-i-forbindelse-med-kreft/utgifter-mammografi-brystprotese-og-bh/Anonymous poster hash: e40aa...b62
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Tusen takk for svar, alle sammen. Nå vet jeg hvor jeg skal starte Mvh Kjersti Anonymous poster hash: 8e3f2...7b6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Tusen takk for svar, alle sammen. Nå vet jeg hvor jeg skal starte Mvh Kjersti Anonymous poster hash: 8e3f2...7b6 Det er samme personen, meg, som har sendt deg alle svarene. Trenger du mer hjelp så syng ut. Anonymous poster hash: e40aa...b62 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå