Gå til innhold

Er du redd for politiet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 1f892...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis ikke hadde jeg gjort mye mer!

Skrevet

som å kjørt selvom jeg ikke har lappen enda :D

• Liker 1
Skrevet

fingra på trikken feks

• Liker 2
Skrevet

Ikke sånn veldig, men tar meg i å prøve å se veldig uskyldig ut der jeg går når jeg får øye på de. Har aldri gjort noe spesielt kriminelt i hele mitt liv, er egentlig uskyldigheten selv. Men får alltid en trang til å prøve å se snill å grei ut med de til stede. Haha!

I utlandet når de bærer våpen er trangen til å se uskyldig ut enda sterkere. Da kan jeg ofte tenke at de skal tro jeg har våpen og ta frem våpenet å skyte meg. Haha huff. :P Er ikke redd på ordentlig, men jeg tenker bare tanken.

Skrevet

Nei, i Norge er vi så beskytta at de ikke kan skremme noen så lenge man ikke frivillig setter seg selv i en dårlig situasjon =) Er vel bare på byen de er farlig ivrig på å plukke med seg folk på glattcella med liten til ingen grunnlag. Jeg er ikke på byen å drikker, så trenger ikke å frykte noe ;-)

Skrevet

Har forøvrig hatt en politi i sivil trekke våpen når jeg stod rett på siden på toget/undergrunnen i italia, spist middag med spesial styrkene i PNG etter de ble flydd inn som følge av en skutt driller og litt diverse annet, så har blitt veldig trygg på at politiet i 99% fokuserer på de som skaper trøbbel, ikke de som bare ser litt tøffe ut ;-)

Skrevet (endret)

nope

hvorfor skue jeg være redd?

Endret av PappaBetaler
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle jeg være redd for politiet?

Anonymous poster hash: 5e4dd...6ad

Skrevet

Har respekt, men ikke redsel :)

• Liker 3
Skrevet

ja, helt siden et familiemedlem uten grunn mente at jeg var suicidal og en lege truet med å be politiet om å hente meg. ikke politiets feil, men redd dem likevel.

Anonymous poster hash: dab22...761
Skrevet

politiet i 99% fokuserer på de som skaper trøbbel, ikke de som bare ser litt tøffe ut ;-)

:fnise:

Anonymous poster hash: 53a4f...498

• Liker 2
Skrevet

Nei, de er til for å gjøre hverdagen min tryggere.

• Liker 3
Skrevet

Nei, er egentlig ikke redd men husker jeg gikk til jobb en gang da det plutselig stoppet en politibil ved siden av meg og to politimenn begynte å spørre meg om hvor jeg skulle og hvor jeg bodde og sånt, da ble jeg litt... paff? Er ikke kriminell og tror ikke jeg ser ut som en heller, de kjørte bare videre uten noe forklaring og jeg må innrømme at jeg var bittelitt skjelven etterpå bare fordi jeg lurte sånn på hva det var med meg som gjorde at de stoppet.

Skrevet

Nei, er egentlig ikke redd men husker jeg gikk til jobb en gang da det plutselig stoppet en politibil ved siden av meg og to politimenn begynte å spørre meg om hvor jeg skulle og hvor jeg bodde og sånt, da ble jeg litt... paff? Er ikke kriminell og tror ikke jeg ser ut som en heller, de kjørte bare videre uten noe forklaring og jeg må innrømme at jeg var bittelitt skjelven etterpå bare fordi jeg lurte sånn på hva det var med meg som gjorde at de stoppet.

De så antagelig etter noen i en lignende bil, eller noen som kom fra samme retning eller hadde andre karakteristika som gjorde at det var interessant å stoppe deg for å finne ut om du var en tilfeldig trafikant eller invilvert i det de så etter.

Jeg er blitt stoppet flere ganger, og har skjønt at de forsøkte å finne ut om jeg var den de lette etter eller ikke. De har heldigvis aldri tatt feil av meg og noen de skulle huke.

Anonymous poster hash: 5e4dd...6ad

Skrevet

blir ikke redd av og se politiet, men blir litt små nervøs for at jeg har gjort noe jeg ikke burde eller at jeg ser mistenkelig ut. Har aldri gjort noe kriminelt eller vært i kontakt med de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...