AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Unnskyld for overskriften og det jeg nå vil spørre om nå, men jeg lurer på hvor normalt dette er hos kvinner? Jeg har den siste tiden vært utrolig plaget med dette, det er som et hvitt belegg på de indre kjønnsleppene. Husker at jeg hadde litt når jeg var yngre, men veldig lite, uten lukt og holdt seg borte en god stund etter nedentil vask. Nå dukker det opp ganske raskt etter at jeg har vasket meg (ikke overdrevet vasking, bare vann) og det lukter ikke spesielt godt. Er bittelitt rød nedentil også, og det blir verre når mensen nærmer seg og da klør det i tillegg. Kan det være sopp? Anonymous poster hash: 935b7...7c4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 siden det klør så er det sikkert sopp. Sopp lukter ikke. Prøv canesten. Anonymous poster hash: e7bc3...aef
RedDaisy Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 (endret) Canesten. Endret 9. juni av RedDaisy
peppermyntete Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Det står vel i pakningsvedlegget at dersom plagene ikke går over må du kontakte lege
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har ikke sopp, og jeg har hatt dette siden jeg kom i puberteten. Er nå 20. Det tar selvfølgelig mange timer etter vask før det kommer, og det er jo bare litt. Jeg klør ikke. Hvis du klør og det er litt rødt i tillegg, kan det med stor sannsynlighet være sopp. Anonymous poster hash: 8cd6b...310
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har også alltid sånt belegg etter en stund jeg har dusjet, spesielt når jeg har vært på do flere ganger den dagen. Tror det er både rester etter utflod og dopapir som samler seg der. Hvis det klør, og du merker en forskjell, så bør du nok oppsøke lege. Anonymous poster hash: 42ae6...482
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Det er nesten helt sikkert sopp, siden du er rød og klør i tillegg. Siden Canesten ikke har fungert, så er et tips å få Diflucan på resept. Noen ganger er det nødvendig med en annen behandling for å få tatt knekken på soppen.Anonymous poster hash: 0adc0...564
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 Smegma er vanlig hos jenter, men det skal ikke klø. Anonymous poster hash: 3bf7f...771
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå