Gå til innhold

Suger gjerne men kan ikke svelge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker å suge. Fått høre jeg er veldig flink også. Min nye kjæreste elsker det. Han sier at de 4 jentene som tidligere har sugd ham alle har svelgt og synes det er dumt jeg ikke gjør det. Er de virkelig så krise om jeg ikke svelger, men lar han komme på bryst eller noe? Jeg elsker å gjøre dette, men føler meg ikke bra nok:/ svelger ikke fordi jeg ikke takler smak og konsistens og er redd for å kaste opp.

Anonymous poster hash: ab9d8...76d

Videoannonse
Annonse
Gjest Jon blund
Skrevet

Er ikke forferdelig men det er bare jævlig digg når jentene svelger

• Liker 1
Skrevet

Er ikke forferdelig men det er bare jævlig digg når jentene svelger

Hvorfor er det det? Utfyllende svar takk.

Anonymous poster hash: a7366...955

• Liker 1
Skrevet

Fordi det gir inntrykk av at hun i større "vil ha meg" og tenner på det fysiske.

Skrevet

Kan du ikke bare la han komme i munnen din da, og så få det ut så diskret som mulig?

Synes det høres ut som et relativt bra "kompromiss"!

Gjest Jon blund
Skrevet

Fordi da vet jeg hun vil ha meg og det er tennende.

Skrevet (endret)

Nei, det er ikke krise! Personlig er jeg ikke noe fan av å komme i munnen på damer uansett, med mindre de er av typen som tenner på det.

Få ting som er mer usexy enn en dame som står der med et ansiksutrykk som sier - :spy:

Blowjobs som "main course" er oppskrytt, og tar lett intercourse istedenfor, OM jeg får bestemme da.

Synes forresten det er mer "krise" at typen din nevner hva fire andre sexpartnere har gjort og ikke, med mindre du har spurt han direkte, og maste om å få svar på det.

Kleint, som det så fint heter...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 14
Skrevet

Nei, det er ikke krise! Personlig er jeg ikke noe fan av å komme i munnen på damer uansett, med mindre de er av typen som tenner på det.

Få ting som er mer usexy enn en dame som står der med et ansiksutrykk som sier - :spy:

Blowjobs som "main course" er oppskrytt, og tar lett intercourse istedenfor, OM jeg får bestemme da.

Synes forresten det er mer "krise" at typen din nevner hva fire andre sexpartnere har gjort og ikke, med mindre du har spurt han direkte, og maste om på svar om det.

Kleint, som det så fint heter...

Ganske tvilsomt, egentlig, og kan ikke skjønne at det vekker mye tillit hos TS!

Men det du sier om BJ i starten er jeg helt enig i. Synes det er veldig uinteressant ift. pulings. Hvis hun derimot har lyst til å ta spruten i munnen, dang!

• Liker 1
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Lol, litt av et luksusproblem vil jeg si.

Kan ikke TS prøve dette?

Fore fyren med kokte egg et par dager i forkant, og så med ananasbiter noen timer i forkant, og så rapportere tilbake om både lol smak og konsistens.

Endret av Strandet
Skrevet

I munnen og spytt ut. Sæd er nasty, har ikke behov for å svelge det gitt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg må si at jeg ikke vil la meg bli sugd av ei jente som ikke vil svelge.

Det er litt respektløst synes jeg.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva tidligere partnere har gjort er uinteressant. Det som er interessant er hva TS selv liker og føler seg komfortabel med. Hvis du ikke vil eller orker å svelge, nei vel, da gjør du ikke det. Om det er total krise for han, vel, da er det hans tap.

• Liker 5
Skrevet

Kan du ikke bare la han komme i munnen din da, og så få det ut så diskret som mulig?

Synes det høres ut som et relativt bra "kompromiss"!

Det er et dårlig kompromiss. Når man ikke takler smaken og konsistensen, så får man brekninger av å få det i munnen selv om man ikke svelger.

TS: Ikke press deg til å ta det i munnen. Å "bare" suge holder i lange baner.

• Liker 5
Skrevet

Jeg må si at jeg ikke vil la meg bli sugd av ei jente som ikke vil svelge.

Det er litt respektløst synes jeg.

kødd?

• Liker 2
Skrevet

Hva tidligere partnere har gjort er uinteressant. Det som er interessant er hva TS selv liker og føler seg komfortabel med. Hvis du ikke vil eller orker å svelge, nei vel, da gjør du ikke det. Om det er total krise for han, vel, da er det hans tap.

Jeg må bare si at du ofte har veldig gode svar! Gjenomtenkte og empatiske. Noe som overrasker meg, siden jeg også har fått med meg st du har hatt dårlig erfaring med ekser. Jeg håper den riktige kvinnen kommer i din vei i 2015 :)

• Liker 5
Skrevet

Det er et dårlig kompromiss. Når man ikke takler smaken og konsistensen, så får man brekninger av å få det i munnen selv om man ikke svelger.

TS: Ikke press deg til å ta det i munnen. Å "bare" suge holder i lange baner.

Enda bedre kompromiss er at hun ikke suger i det hele tatt. For eksempel jeg vil bare bli sugd av ei jente som er dedikert. Om hun ikke vil svelge, neivel, fint, da kan hun heller suge en annen mann. Hvorfor meg når hun heller kan ta en annen som blir takknemlig

Jeg hadde bare blitt utakknemlig jeg, jeg misliker like mye at en jente ikke vil svelge som det en jente misliker det å svelge vil jeg tro.

Hvis du vil sammenligne, - det er som at jeg puler deg helt til det nesten går for deg. Og årsaken til at jeg ikke vil at det skal gå for deg er at da får du det for bra.

Skrevet

Enda bedre kompromiss er at hun ikke suger i det hele tatt. For eksempel jeg vil bare bli sugd av ei jente som er dedikert. Om hun ikke vil svelge, neivel, fint, da kan hun heller suge en annen mann. Hvorfor meg når hun heller kan ta en annen som blir takknemlig

Jeg hadde bare blitt utakknemlig jeg, jeg misliker like mye at en jente ikke vil svelge som det en jente misliker det å svelge vil jeg tro.

Hvis du vil sammenligne, - det er som at jeg puler deg helt til det nesten går for deg. Og årsaken til at jeg ikke vil at det skal gå for deg er at da får du det for bra.

Det uthevede sitatet ditt er jeg helt enir i... men det er vel også det eneste :P

• Liker 2
Skrevet

Det uthevede sitatet ditt er jeg helt enir i... men det er vel også det eneste :P

Hvorfor liker du å suge når du ikke liker arvesølvet, er det fordi du liker å håne? Det er en del av pirringa å si nei? Ved å synes sperm er ekkelt så føler man seg enda bedre er det derfor?

Skrevet

Har du lest innleggene i tråden? Har du noen gang opplevd å få noe i munnen som gir deg brekningsfornemmelser?

Det er jo ikke fordi TS ikke vil at kjæresten skal ha det bra at hun ikke svelger! Hun suger ham fordi at han skal ha det bra. Hun suger ham faktisk helt til han kommer. Det eneste er at hun lar ham komme på magen sin fordi han har en smak og konsistens på sæden som gir henne brekninger.

Ellers er jeg enig med deg i at det sr bedre at kvinner suger andre menn enn deg.

• Liker 4
Skrevet

Fordi da vet jeg hun vil ha meg og det er tennende.

Eller de gjør det pga du surmuler hvis ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...