AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Om man har noen faste man treffer med jevne mellomrom, men hvor begge er enige om at det ikke blir noe forhold.. Når man dater noen, hvor langt ute i datingprosessen når man bør holde seg unna å treffe andre? Hva er okei og ikke her?Anonymous poster hash: e8125...073
Annie142 Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Hvis man har blitt enige om at det ikke blir noe forhold, hvorfor monogamien?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Hvis man har blitt enige om at det ikke blir noe forhold, hvorfor monogamien? Jeg sikter til i forhold nye man dater! Hvor tidlig i en ny datingprosess man bør holde seg unna eksisterende elskere/elskerinner.Anonymous poster hash: e8125...073
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Jeg sikter til i forhold nye man dater! Hvor tidlig i en ny datingprosess man bør holde seg unna eksisterende elskere/elskerinner.Anonymous poster hash: e8125...073 Når man er blitt enige om å være eksklusive
Annie142 Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Ah, okay. Sorry misforståelsen. Ville satse på å droppe elskerne etter at du har avklart hvordan det ligger an med han/hun nye.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Ah, okay. Sorry misforståelsen. Ville satse på å droppe elskerne etter at du har avklart hvordan det ligger an med han/hun nye. Ja, men hvor tidlig? Etter at man er blitt enige om å møtes? Etter man har møttes en gang? Eller først etter man har ligget sammen? Eller først når man har blitt enige om å være eksklusive?Anonymous poster hash: e8125...073
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Når man er blitt enige om å være eksklusive Ja, jeg håper jo det må være greit, jeg også. Kjedelig å si til noen at 'vi kan ikke treffes lenger' fordi man har en date man har tro på. Og så funker det ikke med daten, og da er der gjerne vanskelig å 'gå tilbake' til den andre.Anonymous poster hash: e8125...073
Ulla Ullsokk Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Jeg ville gjort det når jeg følte at jeg selv ønsket å gå videre med den nye daten. Altså når jeg begynte å drømme om at det skulle bli oss.
Annie142 Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Jeg vet ikke hvor lenge dere har holdt på, men tror det kunne vært lurt å ta en prat med han/hun og fått avklart hvordan det ligger an. Blir dere enige om at dere begge ønsker et seriøst forhold, dropper du elskerne umiddelbart. Men jeg tenker også at hvis du virkelig er interessert i han/hun nye, så er det egentlig ikke noe spørsmål om å beholde elskerne. Da hadde du ikke hatt noe bruk for dem.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Å beholde elskerne/elskerinnene mens du deiter noen andre er det smarteste du kan gjøre. Når det fysiske behovet - og oppmerskomhetsbehovet - ditt er dekket andre steder, er det lettere å tenke klarere og være mindre despo når det kommer til deiten. Det hjelper deg til å ta klokere avgjørelser angående hvem du har tenkt å være seriøs med, og som en ren bonus vil det også gjøre deg mer attraktiv i deitens øyne at du ikke er så "på" (bare ikke si noe om det til deiten). Anonymous poster hash: 062f4...19f 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Jeg vet ikke hvor lenge dere har holdt på, men tror det kunne vært lurt å ta en prat med han/hun og fått avklart hvordan det ligger an. Blir dere enige om at dere begge ønsker et seriøst forhold, dropper du elskerne umiddelbart. Men jeg tenker også at hvis du virkelig er interessert i han/hun nye, så er det egentlig ikke noe spørsmål om å beholde elskerne. Da hadde du ikke hatt noe bruk for dem. Akkurat nå er det snakk om noen jeg var truffet to ganger, ikke ligget med eller kysset, men skal treffes igjen. Og jeg kan vel da gjøre hva jeg vil i mellomtiden? Vet jo ikke nå hvordan ting vil gå mellom oss videre i datingen. Men klart, om jeg finner ut dette virkelig er noe å satse på så kutter jeg selvsagt ut andre.Anonymous poster hash: e8125...073
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 Ja, men hvor tidlig? Etter at man er blitt enige om å møtes? Etter man har møttes en gang? Eller først etter man har ligget sammen? Eller først når man har blitt enige om å være eksklusive?Anonymous poster hash: e8125...073 Jeg ville nok ha sagt fra til elskeren etter at jeg hadde hatt sex med en jeg datet. Kanskje jeg i tillegg hadde snakket med daten om at jeg gjerne ville fortsette å møte en elsker også, men hvis ikke det virket som et tema verd å ta opp, så ville jeg nok først sagt fra til elskeren at vi ikke kunne møtes lengre når jeg og datet hadde blitt et par. Anonymous poster hash: faeff...de4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #13 Skrevet 25. desember 2014 Jeg ville gjort det når jeg følte at jeg selv ønsket å gå videre med den nye daten. Altså når jeg begynte å drømme om at det skulle bli oss. Ja, er jo det jeg tenker også. Men ønsker liksom ikke å gjøre noe 'galt'. Har en virkelig super person i senga jeg ikke vil risikere å miste pga det fysiske, da skal jeg være bra sikker på at den nye daten kan bli noe for å si det slik. Men ønsker ikke noe bråk med 'lå du med noen andre på det og det tidspunktet', lurer altså på hva folk synes er greit. Er jo delte meninger helt sikkert, vil gjerne ha synspunkter fra flere.Anonymous poster hash: e8125...073
Ulla Ullsokk Skrevet 25. desember 2014 #14 Skrevet 25. desember 2014 Du kan velge å ikke si noe, strengt tatt har han ikke noe med det. Bare dropp å fortell om hele elskeren. Folk snoker for mye i andres fortid. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #15 Skrevet 25. desember 2014 Jeg ville nok ha sagt fra til elskeren etter at jeg hadde hatt sex med en jeg datet. Kanskje jeg i tillegg hadde snakket med daten om at jeg gjerne ville fortsette å møte en elsker også, men hvis ikke det virket som et tema verd å ta opp, så ville jeg nok først sagt fra til elskeren at vi ikke kunne møtes lengre når jeg og datet hadde blitt et par.Anonymous poster hash: faeff...de4 Elskeren/elskerinna bryr seg ikke, bare så det er sagt. Er bare en ordning vi har så lenge ingen av oss har forpliktelser.Anonymous poster hash: e8125...073
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #16 Skrevet 25. desember 2014 Du kan velge å ikke si noe, strengt tatt har han ikke noe med det. Bare dropp å fortell om hele elskeren. Folk snoker for mye i andres fortid. Ja, tenker ikke å si noe som helst. Men like fullt ønsker jeg ikke å gjøre noe 'galt'.Anonymous poster hash: e8125...073
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #17 Skrevet 25. desember 2014 Hvis jeg hadde funnet ut at ei dame hadde hatt sex med noen andre etter at vi hadde begynt å date hadde jeg aldri vurdert et seriøst forhold med henne. Anonymous poster hash: e8195...c38 4
Cambria Skrevet 25. desember 2014 #18 Skrevet 25. desember 2014 Først vil jeg si at jeg er glad du ikke ønsker å gjøre noe "galt" ovenfor daten din Når det er sagt vil jeg si at jeg personlig ville blitt såra/skuffa om det hadde kommet frem at han jeg var sammen med hadde ligget med en annen mens vi datet. Jeg hadde nok ikke avbrutt forholdet om det var før noen av oss hadde vært betatt av hverandre, men jeg ville som sagt ikke likt tanken på det. Om du venter til ddre har hatt sex tenker jeg du har venta for lenge, men det er fordi jeg ikke ville hoppa rett i sengs med en gutt. Derimot så tenker jeg at det kanskje er greit å avslutte med elskeren/elskerinnen din etter deres første kyss om dere fortsatt vil treffes. Et kyss som fører til videre dating bør jo tyde på at begge ønsker det samme fra hverandre 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #19 Skrevet 25. desember 2014 Hvis jeg hadde funnet ut at ei dame hadde hatt sex med noen andre etter at vi hadde begynt å date hadde jeg aldri vurdert et seriøst forhold med henne.Anonymous poster hash: e8195...c38 Er det annerledes for menn? Seriøst spørsmål. Jeg mener generelt det ikke nødvendigvis må være likt.Anonymous poster hash: e8125...073
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #20 Skrevet 25. desember 2014 Hvis jeg hadde funnet ut at ei dame hadde hatt sex med noen andre etter at vi hadde begynt å date hadde jeg aldri vurdert et seriøst forhold med henne.Anonymous poster hash: e8195...c38 Hvordan definerer du forresten 'etter at vi hadde begynt å date', etter ett treff på kafé? Etter et par dater? Etter første kyss? Etter at man har ligget sammen?Anonymous poster hash: e8125...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå