AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Jeg har alltid vært slank men etter at jeg begynte på Cipralex for 1 år siden har jeg gått opp nærmere 12 kg! Jeg har ikke endret kostholdet noe spesielt heller, altså jeg spiser ganske sunt. La på meg en del da jeg var i USA i sommer, men trodde ikke det var så mye. Trener 2-3 ganger i uka. Har lyst å slutte på pillene, har aldri vært så stor før Noen som tar Cipralex og slitt med vektøkning som bivirkning? Anonymous poster hash: 5673a...0c9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Jeg la på meg 15 kg etter at jeg begynte med Cipralex! Selv om jeg spiste som før og trente 4 ganger i uken (som jeg alltid gjør!) Prøvde å gå ned i vekt med cipralex, men det gikk ikke. Hadde også lyst å slutte, men de hjalp veldig på angst og depresjonen som jeg slet med, så tenkte som så at det var viktigere å få bukt med de psykiske problemene enn med vekta. Gikk på cirpalex i 1.5 år før jeg i samråd med lege og psykolog sluttet med de. Nå er det 8mnd siden jeg sluttet, er blitt frisk av depresjon og angst, og vekta gikk heldigvis sakte men sikkert ned igjen (med samme kosthold og treningsmengde som jeg alltid har hatt). Anonymous poster hash: 931e4...f28
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Jeg la på meg 15 kg etter at jeg begynte med Cipralex! Selv om jeg spiste som før og trente 4 ganger i uken (som jeg alltid gjør!) Prøvde å gå ned i vekt med cipralex, men det gikk ikke. Hadde også lyst å slutte, men de hjalp veldig på angst og depresjonen som jeg slet med, så tenkte som så at det var viktigere å få bukt med de psykiske problemene enn med vekta. Gikk på cirpalex i 1.5 år før jeg i samråd med lege og psykolog sluttet med de. Nå er det 8mnd siden jeg sluttet, er blitt frisk av depresjon og angst, og vekta gikk heldigvis sakte men sikkert ned igjen (med samme kosthold og treningsmengde som jeg alltid har hatt). Anonymous poster hash: 931e4...f28 Oj, såpass! Bra det ordnet seg for deg da Cipralex er jo veldig bra mot depresjon, men jeg blir nesten mer deppa av å være så stor! Er vant til å veie 65 kg liksom, max! Skal snakke med legen min over jul og høre om jeg kan begynne nedtrapping. Anonymous poster hash: 5673a...0c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå