AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg blir sprø! I en av leilighetene under er det en type alarm som har gått i flere timer nå! Kom hjem kl. 12 ca, og da var det alarm og den uler fortsatt. Ikke vært hjemme i natt så aner ikke når den starta. Høres ut som en vekkeklokke! Irriterende, høy, skjærende lyd. Har vært å ringt på døra, men selvfølgelig ingen hjemme. Ringt på til naboene ved siden av. Kun en hjemme, og hun visste ikke navnet på personen som bodde der. Har funnet ut hvem som bor der (usikker på hvilken av to leiligheter det er) så har ringt til begge to. Null svar. Ringt driftsleder, null svar. Hva gjør man da? Er så høyt at jeg kommer ikke til å klare å sove eller noe (og jeg skal tidelig på jobb....) Råd mottas med STOR takk! Anonymous poster hash: d36c3...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Del Skrevet 25. desember 2014 Bor du i blokk? Anonymous poster hash: 73ebf...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Del Skrevet 25. desember 2014 Man ringer alarmselskapet.Anonymous poster hash: 365c3...853 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Del Skrevet 25. desember 2014 Ja, jeg bor i blokk. Er ikke sånn alarm, høres ut som vekkerklokke... Blir sprø!! Anonymous poster hash: d36c3...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Del Skrevet 25. desember 2014 Om du bor i blokk er det sikkert et styre? Ring dem, de har ofte universalnøkkel og evt. tlf. nr. til de som bor der(kan du kanskje søke opp på gulesider via adresse forresten), Anonymous poster hash: a4bb2...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. desember 2014 #6 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Hvis det vedvarer og det ikke er vaktmester i bygget som du kan kontakte, ringer du politiet. Dette bryter helligdagsfreden. De har ressurser til å finne ut hvem som er eier, eventuelt å avgjøre om saken er alvorlig nokk til at de tar seg inn der. Endret 25. desember 2014 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #7 Del Skrevet 25. desember 2014 Har fått melding og svar fra vaktmester. Han fikk ikke løst det med en gang pga han ikke fikk tak i de på tlf... Anonymous poster hash: d36c3...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #8 Del Skrevet 25. desember 2014 Har fått melding og svar fra vaktmester. Han fikk ikke løst det med en gang pga han ikke fikk tak i de på tlf... Anonymous poster hash: d36c3...6f0 ring politiet eller noe å si at det høres ut som innbrudsalarm Anonymous poster hash: e1b59...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #9 Del Skrevet 25. desember 2014 ring politiet eller noe å si at det høres ut som innbrudsalarm Anonymous poster hash: e1b59...20a TS: haha ja kanskje det hadde hjulpet! Hørt så lenge på den lyden nå at når jeg hører på høy musikk hører jeg det likevel i hodet Anonymous poster hash: d36c3...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #10 Del Skrevet 25. desember 2014 TS: haha ja kanskje det hadde hjulpet! Hørt så lenge på den lyden nå at når jeg hører på høy musikk hører jeg det likevel i hodet Anonymous poster hash: d36c3...6f0 samme som meg og telefonen på jobb det hører den når jeg er hjemme å grusomt irriterende! Anonymous poster hash: e1b59...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #11 Del Skrevet 25. desember 2014 Man ringer alarmselskapet.Anonymous poster hash: 365c3...853 Hvilket alarmselskap? Finnes innbruddsalarmer som ikke er tilknyttete alarmsentraler.Anonymous poster hash: d04da...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #12 Del Skrevet 25. desember 2014 Hvilket alarmselskap? Finnes innbruddsalarmer som ikke er tilknyttete alarmsentraler.Anonymous poster hash: d04da...051 TS: det er en vekkerklokke eller lignende. Anonymous poster hash: d36c3...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #13 Del Skrevet 25. desember 2014 TS: jaja, ser ikke ut som det blir stille i natt! Jeg må dekke utgiftene for kostnadene det vil bli for å bryte seg inn der- sa vaktmesteren. Det har jeg ikke særlig lyst til, så da er det bare å håpe de kommer hjem snart Anonymous poster hash: d36c3...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #14 Del Skrevet 25. desember 2014 TS: hvis ikke noen andre har noen råd eller tips? Anonymous poster hash: d36c3...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. desember 2014 #15 Del Skrevet 25. desember 2014 Huff så grusomt. Du har ingen du kan sove hos i natt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #16 Del Skrevet 25. desember 2014 Har ikke det i natt dessverre. Sov heldigvis borte natt til i dag! Anonymous poster hash: d36c3...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. desember 2014 #17 Del Skrevet 25. desember 2014 Da er det jo kanskje fare for at lyden har vært en stund, at de er på juleferie og vil bli borte en stund til. Det må jo være en mulihet for å få tak i de. Er det ikke flere naboer som har klaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #18 Del Skrevet 25. desember 2014 TS: jaja, ser ikke ut som det blir stille i natt! Jeg må dekke utgiftene for kostnadene det vil bli for å bryte seg inn der- sa vaktmesteren. Det har jeg ikke særlig lyst til, så da er det bare å håpe de kommer hjem snart Anonymous poster hash: d36c3...6f0 Dette stemmer ikke! Vaktmesteren har vel universalnøkkel? Det har omtrent alle borettslag og sameier. Tbiler på at en vekkerklokke kan holde det gående i mange timer. Ta deg en telefon til politiet og forhør deg. Hadde det vært fest in anboleiligheten og de ikke hadde åpnet, så hadde de som festet måttet ta regningen for at politiet og låsesmed måtte åpne for å få avsluttet festen. En alarm er ikke noe annet en en annen type bråk!Anonymous poster hash: d04da...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. desember 2014 #19 Del Skrevet 25. desember 2014 Hvis ikke kan kanskje hjemforsikringen din dekke hotelovernatting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #20 Del Skrevet 25. desember 2014 hvorfor skal du betale for det?? Anonymous poster hash: 87d7f...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå