AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Hei! I går og i dag har jeg vært plaget med et symptom som ligner veldig på uvi. Er konstant tissetrengt, men om jeg går på do kommer det bare et par dråper. Så går det kanskje rundt fem-ti minutter så må jeg på do igjen. Det svir ikke når jeg tisser heller. Har lest at stum uvi er vanlig hos gravide, men i og med at jeg ikke er gravid(regner jeg med, ettersom jeg bruker ppiller) så vet jeg egentlig ikke? Og er det nødvendig å behandle når jeg ikke har noen plager, eller kan jeg se om det går over av seg selv i løpet av uken først?Anonymous poster hash: 25358...b52
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 TS her. Hvis dette er uvi, kan jeg fortsatt ha sex om jeg passer på å gå på do med en gang etterpå? Anonymous poster hash: c7ba5...4bf
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Kom deg til lege og ta med en urinprøve. Spørsmål 2, kan du ta med legen.Anonymous poster hash: 2c9e8...28c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Kom deg til lege og ta med en urinprøve. Spørsmål 2, kan du ta med legen.Anonymous poster hash: 2c9e8...28c legesenteret her holder stengt, og jeg har ingen mulighet til å komme meg til nærmeste legevaktAnonymous poster hash: c7ba5...4bf
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Jeg har hatt sex hver dag når jeg har hatt UVI mange ganger. Aldri vært noe problem det. Anonymous poster hash: b746d...696
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå