Gå til innhold

Noen spm massasje

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal snart ha min første massasjetime. Har lest at man må fylle ut et helseskjema, gjelder det overalt? Evt hvilke spørsmål kan jeg vente meg? jeg skal ha ryggmassasje. Kler jeg av meg alt på overkroppen da, eller knepper massøren opp bhen for meg? Oppholder han/henne seg i samme rom som meg når jeg kler av meg?

Anonymous poster hash: 25c40...bec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste spm er som f.eks "har du prolaps? I hvilket nivå" osv. Ting som kan gjøre så massøren må være forsiktig med hvor h*n masserer.

Du har ikke på deg BH, men de legger håndkle over deg, du ligger på magen på benken med hodet i åpningen, skal du snu deg på ryggen så massøren kan massere forsiden av skuldrene legger h*n hånkle over deg på overkroppen. De er veldig hensynsfulle og skal ikke ydmyke deg osv. De står ikke med deg mens du kler av deg, du er i et avlukke.

Lykke til, det er utrooooooooooooooolig deilig :)

Anonymous poster hash: 7dfb5...a03
Skrevet

De fleste spm er som f.eks "har du prolaps? I hvilket nivå" osv. Ting som kan gjøre så massøren må være forsiktig med hvor h*n masserer.

Du har ikke på deg BH, men de legger håndkle over deg, du ligger på magen på benken med hodet i åpningen, skal du snu deg på ryggen så massøren kan massere forsiden av skuldrene legger h*n hånkle over deg på overkroppen. De er veldig hensynsfulle og skal ikke ydmyke deg osv. De står ikke med deg mens du kler av deg, du er i et avlukke.

Lykke til, det er utrooooooooooooooolig deilig :)

Anonymous poster hash: 7dfb5...a03

OK, takk for svar. Jeg gleder meg (:

Ts

Anonymous poster hash: 25c40...bec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...