spagetti Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Tenker på å kaste meg alene på en billigtur til Venecia i sommer (midten av aug). Har noen gode/dårlige erfaringer derfra? Smarte tips? Do's and don'ts? Takk
Champagne Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 Ha GOD tid! En dag er for lite. Og de som jobber på parkeringshuset prøver å lure deg.
Gjest @ Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Og spes ikke om sommeren. Veldig dyrt og altfor mye folk. Byen i seg selv er jo flott, men pga all turismen der så føles det på en måte tilordnet. Var der for 7-8 år siden på dagstur, dro igjen etter 3-4 timer, da hadde vi fått nok. Det samme igjen i år, tok fly tur-retur Oslo - Venezia men selve ferien tilbrakte vi et annet sted. Var et døgn i Venezia på vei hjem, og fikk mer en nok da også! Så jeg tror jeg ville ha satset på en annen italiensk by om sommeren og heller dratt til Venezia om høsten eller tidlig vår...
Christy Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Var en dag i Venezia nå i sommer, byen er flott! Forbred deg på å gå ganske mye, så bruk gode sko. Ta deg god tid. Det er ganske dyrt og en tur med gondol koster fra 700-1000 nkr. Gå til makusplassen og nyt det yrende folkelivet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå