Braah Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Hallo! Noen ganger når jeg bæsjer, 1 gang pr mnd, noen ganger sjeldnere, så kommer det blod i penisen når jeg driter. Men før jeg har bæsjet så har jeg holdt på bæsjen i flere timer, og først etter et par timer(5-6) så driter jeg. Kan det være pga av at jeg holder på bæsjen til at dette skjer? Når jeg ikke holder på bæsjen så går alt som det skal, og ingen problemer. Noen som har samme problem? Evt tanker?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 vurdert å stikke til lege? ikke for å freake deg helt ut, men visse former for kreft kan være en årsak til det du beskriver. MEN samtidig kan det også være sprengt blodkar. ville virkelig tatt en liten sjekk hos legen om jeg var deg Anonymous poster hash: b7bb1...782
Braah Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2014 vurdert å stikke til lege? ikke for å freake deg helt ut, men visse former for kreft kan være en årsak til det du beskriver. MEN samtidig kan det også være sprengt blodkar. ville virkelig tatt en liten sjekk hos legen om jeg var degAnonymous poster hash: b7bb1...782 Det første du nevner tror jeg at vi kan utelukke da jeg er under 20 år og da er vel denne formen ekstremt usannsynlig. Jeg har Vært hos legen Før og da sa han ikke noe spesielt. Alle de urinprøven jeg har tatt har Vært fine.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #4 Skrevet 24. desember 2014 Det første du nevner tror jeg at vi kan utelukke da jeg er under 20 år og da er vel denne formen ekstremt usannsynlig. Jeg har Vært hos legen Før og da sa han ikke noe spesielt. Alle de urinprøven jeg har tatt har Vært fine. da holder jeg en finger på at du har skjøre blodkar som får litt ekstra trykk på seg når du holder deg Anonymous poster hash: b7bb1...782
Braah Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2014 (endret) da holder jeg en finger på at du har skjøre blodkar som får litt ekstra trykk på seg når du holder deg Anonymous poster hash: b7bb1...782 Så det første du nevnte istad kan vi utelukke tror du? Siden jeg er så ung og at denne formen er lite sannsynlig blant de unge folk a? Er det ikke vanlig å få blod i urinen da? Når man holder på bæsjen? Endret 24. desember 2014 av Braah
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #6 Skrevet 24. desember 2014 Så det første du nevnte istad kan vi utelukke tror du? Siden jeg er så ung og at denne formen er lite sannsynlig blant de unge folk a? Er det ikke vanlig å få blod i urinen da? Når man holder på bæsjen? siden legen ikke har funnet noe galt så er det nok ikke det første som er problemet. om du er ung eller gammel har egentlig ikke noe å si, alle kan få alle sykdommer jeg har ikke hørt noe om at det er vanlig hvertfall Anonymous poster hash: b7bb1...782
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 http://nhi.no/pasienthandboka/nyrer-urinveier/symptomer/blod-i-urinen-veiviser-26486.html?page=2 her har du en liste over ulike årsaker til det. les og se om du kan kjenne deg igjen Anonymous poster hash: b7bb1...782
Braah Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2014 http://nhi.no/pasienthandboka/nyrer-urinveier/symptomer/blod-i-urinen-veiviser-26486.html?page=2 her har du en liste over ulike årsaker til det. les og se om du kan kjenne deg igjen Anonymous poster hash: b7bb1...782 Hvis du skal ta en restanse, hva tror du det kan være?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå