Gå til innhold

gruer meg allerede til januar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, så er det jul, men kjenner lite glede.

I kjent stil har jeg allerede begynt å grue meg til januar, synes det er en av de verste månedene i året. Dette året startes som arbeidsledig og alt ser mørkt ut. Tips for å leve mer i nuet og ikke ta alle sorger på forskudd?

Anonymous poster hash: 74165...6ca
Videoannonse
Annonse
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

Jeg gleder meg til nyáret! :hoppendeglad:

Hold motet oppe, iallefall i lópet av januar vil det roe seg mer ned igjen og det er mer sjans for á starte med á sóke pá jobber. Et nytt ár med nye sjanser og nye muligheter! Kanskje á próve med á starte litt mer pá nytt igjen, ikke tenke sá mye mer pá alt det du ikke fikk fullfóre i lópet av sist ár, men á tenke pá hva som kan bli fullfórt i lópet av 2015? Sette nye mál forann deg!? :)

Endret av SunflowerPenguin
Skrevet

Virket så fint å kunne glede seg til nyåret..Nytt år med nye muligheter ja..slik skulle jeg ønske jeg klarte å tenke. Jeg er nesten redd for å sette mål, for min erfaring er at livet sjelden går som man planlegger og har blitt skuffet gang på gang. Derfor føles det tryggere å ikke ha så mange forventninger

Anonymous poster hash: 74165...6ca
Skrevet

Kjenner at januar heller ikke er min favorittmåned..

For min del så begynner det på nyttårsaften, det er en litt melankolsk dag for meg, hvor jeg tenker over året som har gått og året som kommer. 1.januar er litt pyton, men så kommer liksom januar i gang og det går greit på et vis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...