Gå til innhold

Første gangen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er langt over 16 år og føler meg først nå klar til å miste jomfrudommen, men er så redd for å gjøre feil eller om jeg er for trang nedentil. Har kjæreste og han er ganske erfaren, så er redd for å gjøre feil og at jeg ikke skal få det til selv om han vet om at jeg er jomfru og han respekterer meg selfølgelig for det.

Men tilbake til poenget. Jeg har litt spørsmål:

Hvordan vet man at man ikke er for trang nedentil?

Og dette høres kanskje veldig teit ut, men har faktisk ikke erfaring med dette i deg hele tatt. Så vet ikke helt en gang hvordan man skal "gjøre det". Hvilke bevegelser og slikt. Så om dere/du bare kan gi litt tips eller forklare litt

Anonymous poster hash: 497b4...c07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel heller sjeldent at man er så trang at det ikke går an i det hele tatt. Cluet et forspill, spesielt om du er jomfru. Masse. Når du tror du har hatt nok forspill så ha litt til. Helt til du føler deg klar (fysisk og mentalt) og sikker.

Hvis han er så erfaren som du sier så lar du han hjelpe deg i gang. Be ham være forsiktig (så klart) og ta det rolig til du føler deg trygg. Bevegelsene kommer naturlig. Hvis du er usikker så lar du han ta styringa til du føler deg trygg på å prøve selv. Det er ingen oppskrift. Prøving og feiling er det eneste som funker.

Hvis dere er så trygge på hverandre som du sier så burde du ikke behøve å bekymre deg for å gjøre noe feil.

Og det er ingen skam i å ombestemme seg eller si stopp på noe som helst tidspunkt.

Skrevet

Er langt over 16 år og føler meg først nå klar til å miste jomfrudommen, men er så redd for å gjøre feil eller om jeg er for trang nedentil. Har kjæreste og han er ganske erfaren, så er redd for å gjøre feil og at jeg ikke skal få det til selv om han vet om at jeg er jomfru og han respekterer meg selfølgelig for det.

Men tilbake til poenget. Jeg har litt spørsmål:

Hvordan vet man at man ikke er for trang nedentil?

Og dette høres kanskje veldig teit ut, men har faktisk ikke erfaring med dette i deg hele tatt. Så vet ikke helt en gang hvordan man skal "gjøre det". Hvilke bevegelser og slikt. Så om dere/du bare kan gi litt tips eller forklare litt

Anonymous poster hash: 497b4...c07

Vent kjære deg :(

Anonymous poster hash: a350c...c88

• Liker 1
Skrevet

Veit ikke hva jenter mener om dette, men ville tro at en rimelig grei måte å angripe problemet til TS ville være å prøve en dildo i passende størrelse, med tanke på at man omsider skal kunne lære seg å slappe av og heh få den inn.

Når jeg tenker meg om. De jentene som kanskje insisterer på å beholde jomfruhinnen intakt får vel kanskje aldri brukt noen dildo oppi der?

Er det viktig for TS å beholde jomfruhinna, eller er det akseptabelt at man ganske enkelt forholder seg til sitt første ligg uten å skulle tenke på å måtte overbevise sin partner om at man har jomfruhinna intakt?

Anonymous poster hash: 9fcbe...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...