Sir Winston Skrevet 25. desember 2014 #21 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fria_Tider Ja, det er fæle greier det. Litt ned i teksten kan man lese: "Annika Hamrud, journalist vid tidskriften Expo med inriktning på att bevaka Sverigedemokraterna" Om Expo kan man lese: "I Expos arbetsmetoder ingår att studera och kartlägga människor med "antidemokratiska, högerextrema och rasistiska tendenser". Enligt journalisten Jan Guillou fungerar Expo som en antirasistisk, "klassisk underrättelsetjänst". Ett arbete som de mottagit flera priser och utmärkelser för från offentliga och privata organisationer, men även kritiserats av en journalist på Dagens Nyheter[förtydliga] och en ledare i Sydsvenskan för hanteringen av frågan kring Omar Mustafa." Så, en Wikipedia-artikkel med referanser til, og sannsynligvis skrevet av folk fra, et venstreekstremt tidskrift??? Realy?? PS: Av en eller annen grunn er Wikipedia-artikkelen "låst" for videre redigering, man kan undre hvorfor?? Endret 25. desember 2014 av Sir Winston Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 25. desember 2014 #22 Del Skrevet 25. desember 2014 Ja, det er fæle greier det. Litt ned i teksten kan man lese: "Annika Hamrud, journalist vid tidskriften Expo med inriktning på att bevaka Sverigedemokraterna" Om Expo kan man lese: "I Expos arbetsmetoder ingår att studera och kartlägga människor med "antidemokratiska, högerextrema och rasistiska tendenser". Enligt journalisten Jan Guillou fungerar Expo som en antirasistisk, "klassisk underrättelsetjänst". Ett arbete som de mottagit flera priser och utmärkelser för från offentliga och privata organisationer, men även kritiserats av en journalist på Dagens Nyheter[förtydliga] och en ledare i Sydsvenskan för hanteringen av frågan kring Omar Mustafa." Så, en Wikipedia-artikkel med referanser til, og sannsynligvis skrevet av folk fra, et venstreekstremt tidskrift??? Realy?? PS: Av en eller annen grunn er Wikipedia-artikkelen "låst" for videre redigering, man kan undre hvorfor?? Jeg tar svensk wiki over random ab fra kg uten noen kilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sir Winston Skrevet 25. desember 2014 #23 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg tar svensk wiki over random ab fra kg uten noen kilder. Det pleier jeg normalt også å gjøre, men i dette tilfelle, når man vet at WP kan redigeres av hvem som helst, når venstre-ekstreme "anti-rasister" står for innholdet, og når artikkelen er låst for videre redigering, ja da er jeg ikke så skråsikker. Det er fint mulig at Fria Tider er til den blå siden i politikken, og det er jo en kjent sak at kommentarfeltene på innvandrings-kritiske sider "tar av", men å kalle siden for nazistisk er likevel helt bort i hampen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #24 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg tar svensk wiki over random ab fra kg uten noen kilder. Det er vel omtrent samme sak. Anonymous poster hash: b231c...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå