Gå til innhold

jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei snoppen min er 17.5 cm lang å 12 cm tjukk er det lite eller normalt ?

Anonymous poster hash: 09027...0a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

normalt i guess....

Anonymous poster hash: 9d520...0b0
Skrevet

Det er seriøst stort, det er nok en monsterkuk. Tror ikke fitta mi ville klart det, jeg liker best de på 14-15 cm(har målt dildo).

Anonymous poster hash: 97085...baf
Skrevet

12 cm i omkrets var ikke så mye å skryte av, da. 'Den er ganske lang, men nokså tynn'. Fare for at jenta ikke føler hun blir fylt skikkelig opp, 13,5-14 cm i omkrets er nok mer ideelt.

Anonymous poster hash: 93097...a4f

Skrevet

12 cm i omkrets var ikke så mye å skryte av, da. 'Den er ganske lang, men nokså tynn'. Fare for at jenta ikke føler hun blir fylt skikkelig opp, 13,5-14 cm i omkrets er nok mer ideelt.

Anonymous poster hash: 93097...a4f

Det kommer helt an på du. Om han vet hvordan han bruker utstyret sitt trenger han ikke å "fylle henne opp". Jeg har 22 cm lang omkretsen har jeg ikke målt men føler selv den er tynn. Men så har jeg jo store hender :P den er "perfect fit" hos min nåværende kjæreste og hun elsker penisen min. Men så er jo også min "bananformet" så jeg treffer der jeg skal sier hun. TS om din ikke bøyer seg betyr ikke det nødvendigvis at du ikke kan treffe g-punktet til dama med utstyret ditt du må bare sette deg inn for å styre den mer dit den skal for hvert støt du tar. Det er dette de mener med å bli fylt opp ettersom g-punktet ikke er så fryktelig langt inne. Om hun ligger på rygger er g-punktet oppover bare sånn til din informasjon :D

Anonymous poster hash: 3450b...b6e

Skrevet

hvem bryr seg, finnes jo 100 andre måter å tilfredstille en jente på en å bruke kuken hele tiden. Så lenge den funker til det den skal så hvem bryr seg om den er 15 eller 30

Anonymous poster hash: 3d5bb...d0e
Skrevet

Du høres helt normal ut! Som jente kan jeg bare si at heller litt "liten" enn for stor. Det kan ofte gjøre veldig vondt for jenta! Dessuten kan du jo tilfredsstille en partner med fingre og munn i tillegg og da blir oftest opplevelsen himmelsk uavhengig av størrelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...