AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Til alle dere som er kronisk syke, hvordan takler dere julen? Jeg er kronisk syk, og sjansene for at jeg orker å være med på julaften er liten. Jeg har til tider store smerter, og kjenner at jeg gruer meg til morgendagen. Så til dere som har opplevd dette tidligere, hvordan takler dere det? Anonymous poster hash: 0ae6c...960
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå