Gå til innhold

Mange grusomme mennesker her på KG.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ofte at det opprettes tråder her på KG som ikke alltid faller i smak.

Ofte så får ts da svar som "Du er grusom", "Du er ond", "Håper du blir syk" osv i den duren.

Jeg lurer på hva dere som svarer andre på den måten selv tror at dere er.

Er ikke dere grusomme, onde og ekle?

Selv om tråder her ikke faller i smak, så kan man oppføre seg, man kan svare på en høflig måte.



Anonymous poster hash: 99629...401
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste teite tråder er laget kun for trolling, og det er uinteressant, kjedelig og somregel elendig gjennomført. DET er det folk reagerer på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste teite tråder er laget kun for trolling, og det er uinteressant, kjedelig og somregel elendig gjennomført. DET er det folk reagerer på.

Så da er det liksom greit og bedrive nettmobbing?

Det er nok enkelte trolletråder her, men ikke alle tråder der det svares stygt er trolling.

Anonymous poster hash: 99629...401

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tror ikke det er så mange grusomme mennesker her inne, derimot tror jeg det er noen ganske få som står for en del slemme og ondskapsfulle kommentarer.

Det er ikke greit, og den eneste måten å bli kvitt det på er å rapportere "de som ikke kan styre seg".

Har også lagt merke til at de ondskapsulle kommentarene tar seg opp når det er ferietid. Så kan man jo tenke hva man vil om det.

Håper at alle uansett, slem eller snill, får en riktig fin og fredelig juletid! :nissekonekyss:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet her er at det er altfor mange nærtagende folk her.

Anonymous poster hash: 34c49...874

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det største problemet her er at det er altfor mange nærtagende folk her.

Anonymous poster hash: 34c49...874

Men vi må også huske på at mange som stiller spørsmål her om et reelt problem, forventer å få seriøse svar, også ender det opp med sånne ekle kommentarer som beskrevet i HI.

Anonymous poster hash: 99629...401

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tror ikke det er så mange grusomme mennesker her inne, derimot tror jeg det er noen ganske få som står for en del slemme og ondskapsfulle kommentarer.

Det er ikke greit, og den eneste måten å bli kvitt det på er å rapportere "de som ikke kan styre seg".

Har også lagt merke til at de ondskapsulle kommentarene tar seg opp når det er ferietid. Så kan man jo tenke hva man vil om det.

Håper at alle uansett, slem eller snill, får en riktig fin og fredelig juletid! :nissekonekyss:

God Jul til deg å :)

Anonymous poster hash: 99629...401

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi må også huske på at mange som stiller spørsmål her om et reelt problem, forventer å få seriøse svar, også ender det opp med sånne ekle kommentarer som beskrevet i HI.

Anonymous poster hash: 99629...401

Kan du komme med konkrete eksempler på problemstillinger noen har kommet med og som har fått ondskapsfulle svar?

Anonymous poster hash: 8e96e...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om tråder her ikke faller i smak, så kan man oppføre seg, man kan svare på en høflig måte.

Eller la være å svare

Anonymous poster hash: a73ab...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer en seg hvem som ikke er mulig å diskutere med og holder seg milevis unna tråder der disse er aktive eller brått dukker opp, så er ikke dette det største problemet her inne.

Men noen kan med fordel opptre litt mer høflig.

Anonymous poster hash: a9075...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ofte at det opprettes tråder her på KG som ikke alltid faller i smak.Ofte så får ts da svar som "Du er grusom", "Du er ond", "Håper du blir syk" osv i den duren.Jeg lurer på hva dere som svarer andre på den måten selv tror at dere er.Er ikke dere grusomme, onde og ekle? Selv om tråder her ikke faller i smak, så kan man oppføre seg, man kan svare på en høflig måte. Anonymous poster hash: 99629...401

Er du en sånn moralrelativist du da, eller? Folk som mishandler dyr, kjøper pels, kjøper kjøtt fra produsenter som mishandler dyr, tar abort, slår kjæresten sin etc er grusomme. De må få høre det, og det er ikke relativt om de er grusomme eller ikke, fakta er fakta.

Anonymous poster hash: 593bd...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ofte at det opprettes tråder her på KG som ikke alltid faller i smak.

Ofte så får ts da svar som "Du er grusom", "Du er ond", "Håper du blir syk" osv i den duren.

Jeg lurer på hva dere som svarer andre på den måten selv tror at dere er.

Er ikke dere grusomme, onde og ekle?

Selv om tråder her ikke faller i smak, så kan man oppføre seg, man kan svare på en høflig måte.

Anonymous poster hash: 99629...401

kanskje de står litt mellom barken og veden akkurat nå?

sånn ser jeg det i allefall. noen ganger føler jeg for å skrive så mye stygt her, og det var en fin måte å få ut all gørren på, men man kommer seg ingen vei med en sånn oppførsel.

Anonymous poster hash: c9a66...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Det er synd at troll på KG har ødelagt mye. Om noen sitter med reelle problemer, kan det være psykisk skadelig eller trekke personer lengre ned.

En måte hadde jo vært å la være å bruke AB når en lager en tråd for å vise at man ikke troller. Er vi ikke anonyme nok uansett med nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at troll på KG har ødelagt mye. Om noen sitter med reelle problemer, kan det være psykisk skadelig eller trekke personer lengre ned.

En måte hadde jo vært å la være å bruke AB når en lager en tråd for å vise at man ikke troller. Er vi ikke anonyme nok uansett med nick?

Du er som mor-ugle du ^^

-Klok :)

Men for de som har vært her i flere år + lagt bilder av seg selv så er jo ikke de helt anonyme da x)

Men for oss andre..jaa...Vi er jo det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste teite tråder er laget kun for trolling, og det er uinteressant, kjedelig og somregel elendig gjennomført. DET er det folk reagerer på.



Anonymous poster hash: c9a66...192
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Du er som mor-ugle du ^^

-Klok :)

Men for de som har vært her i flere år + lagt bilder av seg selv så er jo ikke de helt anonyme da x)

Men for oss andre..jaa...Vi er jo det :P

Ja, men de som har med bilder virker ikke til å være redd for å vise hvem de er og setter en viss grense for innleggsrespekt.

Liker deg som bruker, du virker som en koselig person. :)

Endret av C'est la vie:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men de som har med bilder virker ikke til å være redd for å vise hvem de er og setter en viss grense for innleggsrespekt.

Liker deg som bruker, du virker som en koselig person. :)

Ja, men jeg vet jeg kan ha en del krasse meninger om ting, men jeg får dårlig samvittighet om jeg skriver noe "slemt" også :fnise: Så kan det jo hende jeg glemmer å legge igjen en:

:ironi: eller :rolleyes::daane::klaske: osv, kommer jo helt ann på hva man prøver å formidle i en tråd..

Selvom noen sier :"Hallo, det var ment på tull, ikke ta alt så seriøst" uten en smiley, så er det jo ikke alle som forstår at det var ment på en annen måte.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Ja, men jeg vet jeg kan ha en del krasse meninger om ting, men jeg får dårlig samvittighet om jeg skriver noe "slemt" også :fnise: Så kan det jo hende jeg glemmer å legge igjen en:

:ironi: eller :rolleyes::daane::klaske: osv, kommer jo helt ann på hva man prøver å formidle i en tråd..

Selvom noen sier :"Hallo, det var ment på tull, ikke ta alt så seriøst" uten en smiley, så er det jo ikke alle som forstår at det var ment på en annen måte.. :fnise:

Det er sant. Alle kan nok være kvasse til tider, for min del er det viktig at det jeg sier ikke skal rakke ned på TS. Er ikke kommentaren av mening, lar jeg heller være. Men om jeg er uenig i noe, er jeg dårlig på å gi meg i en diskusjon. Må bli bedre på deg tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...