Heeyaa Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Kjenner en søt liten jente/dame som fortjener å bli straffet litt (seksuelt og frivillig så klart) Hun skal være dusjet og vasket seg klar for anal. Hun skal bindes til senga og ikke se. Og det vil bli brukt pisk, stearin, dildo for anal, massasje stav og så klart meg. Men er det noe dere syns jeg mangler? Tips, erfaringer og fantasier tas gjerne i mot!
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Uerfaren i det her?? isåfall ligg unna. 5
Heeyaa Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2014 Uerfaren i det her?? isåfall ligg unna. Nei er ikke uerfaren, har gjort det en del før. Men føler at jeg har gjort det samme så og si hver gang så trenger noen friske pust føler jeg
Heeyaa Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2014 Ingen tips/forslag/erfaringer?
Fjompen Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Hvem pokker kaller en vibrator for en "massasje stav", inkludert orddelingsfeil? For øvrig: Det er ikke en meny du skal tilby, dere skal dele en opplevelse. Om hun responderer veldig bra på noe, så er det jo direkte teit å avbryte for å "gå videre på listen". For min del holder det lenge med ting du har listet opp, og endatil mindre så lenge du spiller på at hun er bundet og blindet. De fleste blir f.eks mye mer sensitive for berøring, gjerne av andre ting enn fingre når de er blindfoldet. Og, å ligge og bli pirret i lange tider, gjerne flere timer hvor hun nesten får komme før du tar litt pause og så fortsetter kan gjøre henne kåt, fustrert, og kåtere. Altså, riktig så trivelig. 1
NumberSix Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Dette høres ut som en av de mange trådene som blir opprettet av menn som vil ha fantasier å runke til. Foreslår at du finner deg en annen nettside for dette. Hva du eventuelt mangler? Erfaring og kreativitet, åpenbart. Jeg har svært liten tiltro til såkalt dominante som poster om slikt på ulike forum. Klarer du ikke selv å komme opp med lekeaktiviteter og straff i et bdsm-forhold så burde du kanskje ikke drive med dette. Foreslår at du heller prater med dama om hva hun vil/ikke vil, og tar det derfra. Vi kan ikke bidra med noe, dette må diskuteres mellom dere før aktiviteten finner sted. 2
Heeyaa Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2014 (endret) Hvem pokker kaller en vibrator for en "massasje stav", inkludert orddelingsfeil? For øvrig: Det er ikke en meny du skal tilby, dere skal dele en opplevelse. Om hun responderer veldig bra på noe, så er det jo direkte teit å avbryte for å "gå videre på listen". For min del holder det lenge med ting du har listet opp, og endatil mindre så lenge du spiller på at hun er bundet og blindet. De fleste blir f.eks mye mer sensitive for berøring, gjerne av andre ting enn fingre når de er blindfoldet. Og, å ligge og bli pirret i lange tider, gjerne flere timer hvor hun nesten får komme før du tar litt pause og så fortsetter kan gjøre henne kåt, fustrert, og kåtere. Altså, riktig så trivelig. Fordi det heter massasjestav. Og hva i alle dager har skrivefeil med å ha sex å gjøre? For en trist person du er som fokuserer på dette. Barnslig, rett og slett. Så klart er det en opplevelse og det er ikke en liste jeg må gjennom. Det er snakk om å utforske og å kanskje lære noe nytt. Jeg og jenta har gjort dette før så vet veldig godt hva som funker men hun og jeg er glad i å utforske og flytte grenser. Endret 24. desember 2014 av Heeyaa 2
Heeyaa Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2014 Dette høres ut som en av de mange trådene som blir opprettet av menn som vil ha fantasier å runke til. Foreslår at du finner deg en annen nettside for dette. Hva du eventuelt mangler? Erfaring og kreativitet, åpenbart. Jeg har svært liten tiltro til såkalt dominante som poster om slikt på ulike forum. Klarer du ikke selv å komme opp med lekeaktiviteter og straff i et bdsm-forhold så burde du kanskje ikke drive med dette. Foreslår at du heller prater med dama om hva hun vil/ikke vil, og tar det derfra. Vi kan ikke bidra med noe, dette må diskuteres mellom dere før aktiviteten finner sted. Helt utrolig! Litt usikker på om du har blitt "skadet" av alle de negative og demotiverende menneskene her inne eller om du faktisk er en slik selv. For det første, dette er overhodet ikke en runketråd. Jeg har vært her inne lenge og bruker ikke AB, i tillegg er jeg vel en av de mest "hatefulle" mot disse runketrådene. For det andre, erfaring? Jeg har nok dominert en 6-7 forskjellige jenter, som regel mange ganger på hver av dem. Så jeg vil vel tippe jeg har gjort dette en 30-40 ganger. Syns du det er å være veldig uerfaren? For det tredje, du er av den oppfatning at alt man lærer i livet er noe man prøver selv? Du tror ikke det er mulig å lese seg til kunnskap og ideer? Hvorfor tror du det finnes forum? Tror du ikke en av hovedårsakene til at folk er på forum er for å lære, få ideer, få innspill fra andre mennesker? Innlegget ditt var skammelig og jeg håper du lærte noe av svaret mitt. 3
Gjest Gjest_Idja Skrevet 24. desember 2014 #9 Skrevet 24. desember 2014 Hvem pokker kaller en vibrator for en "massasje stav", inkludert orddelingsfeil? For øvrig: Det er ikke en meny du skal tilby, dere skal dele en opplevelse. Om hun responderer veldig bra på noe, så er det jo direkte teit å avbryte for å "gå videre på listen". For min del holder det lenge med ting du har listet opp, og endatil mindre så lenge du spiller på at hun er bundet og blindet. De fleste blir f.eks mye mer sensitive for berøring, gjerne av andre ting enn fingre når de er blindfoldet. Og, å ligge og bli pirret i lange tider, gjerne flere timer hvor hun nesten får komme før du tar litt pause og så fortsetter kan gjøre henne kåt, fustrert, og kåtere. Altså, riktig så trivelig. Hvem som kaller det for massasjestav? De som bruker massasjestavene vel... En massasjestav er en spesiell type vibrator som kan... *trommevirvel*... brukes til massasje! Mye kraftigere enn vanlige vibratorer. Så du kan jo prøve å være litt mindre frekk i kjeften neste gang du uttaler deg om ting du ikke kjenner til. 1
NumberSix Skrevet 24. desember 2014 #10 Skrevet 24. desember 2014 Helt utrolig! Litt usikker på om du har blitt "skadet" av alle de negative og demotiverende menneskene her inne eller om du faktisk er en slik selv. For det første, dette er overhodet ikke en runketråd. Jeg har vært her inne lenge og bruker ikke AB, i tillegg er jeg vel en av de mest "hatefulle" mot disse runketrådene. For det andre, erfaring? Jeg har nok dominert en 6-7 forskjellige jenter, som regel mange ganger på hver av dem. Så jeg vil vel tippe jeg har gjort dette en 30-40 ganger. Syns du det er å være veldig uerfaren? For det tredje, du er av den oppfatning at alt man lærer i livet er noe man prøver selv? Du tror ikke det er mulig å lese seg til kunnskap og ideer? Hvorfor tror du det finnes forum? Tror du ikke en av hovedårsakene til at folk er på forum er for å lære, få ideer, få innspill fra andre mennesker? Innlegget ditt var skammelig og jeg håper du lærte noe av svaret mitt. Ingenting skammelig ved innlegget mitt. Det var et kritisk innlegg, all den tid forumet flommer over av slike useriøse tråder. Du sier jo selv at du er i mot slike tråder, da vet du jo at det er et problem. At du er seriøs og med på å slå ned på useriøse tråder, bra! Men du har i tillegg formulert deg ganske....sleazy, og det er da vanskelig å ta det seriøst. Jeg er på mange forum, også de dedikert til bdsm og fetisher, og langt de fleste slike tråder er useriøse, postet av useriøse brukere. Du er ikke helt uerfaren, men vil ikke si du har veldig mye erfaring heller. Og ja, forum er til for diskusjoner og tips, men når man spør om hjelp på denne måten, da blir det fort oppfattet litt useriøst. Jeg er av den oppfatning at bdsm er noe som skjer mellom mennesker som har samtykket til det, og at man holder kommunikasjonen om lek mellom de aktuelle partene. Å spørre andre om hjelp til noe som er så personlig, det er ikke noe vits rett og slett. Hadde det vært bondageteknikk, hva slags pisk som er egnet til ulike aktiviteter etc, det er sånt man kan hjelpe med på forum, og lese seg opp på. Men å spørre hvordan du skal dominere dama, det kan vi ikke hjelpe med. Det er din jobb, og må springe ut av kommunikasjonen mellom dere. Jeg lærte ingenting av innlegget ditt, annet enn at du føler deg truffet. Helt greit det. Men jeg har nå forklart hvorfor jeg skrev som jeg gjorde. Du kan jo prøve deg på Smil Norge eller Fetlife om du trenger inspirasjon til bdsm. 1
Gjest krokodillen Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Dette høres ut som en av de mange trådene som blir opprettet av menn som vil ha fantasier å runke til. Foreslår at du finner deg en annen nettside for dette. Hva du eventuelt mangler? Erfaring og kreativitet, åpenbart. Jeg har svært liten tiltro til såkalt dominante som poster om slikt på ulike forum. Klarer du ikke selv å komme opp med lekeaktiviteter og straff i et bdsm-forhold så burde du kanskje ikke drive med dette. Foreslår at du heller prater med dama om hva hun vil/ikke vil, og tar det derfra. Vi kan ikke bidra med noe, dette må diskuteres mellom dere før aktiviteten finner sted. Hva er forskjellen på å google det og det å spørre på et forum? Alt må læres et sted. I tillegg til å snakke med partneren sin
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 Jeg liker brystklyper godt. Når jeg blir dominert. Gjerne med noen lodd. Stearin er også ganske pirrende, og isbiter. Kommer jo an på hvor mye ydmykelse dere vil ha? Personlig tenner jeg stort på å måtte skreve mens jeg sitter bundet på en stol, gjerne med bind for øynene. Har jeg vært slem fortjener jeg da brystklyper med lodd. Kanskje litt tyngre enn vanlig. Forferdelig vondt, men jeg elsker at kjæresten min nyter synes da, og vil gjerne være flinkest mulig. Anonymous poster hash: c72a1...3db
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #13 Skrevet 25. desember 2014 Kjæresten min satte en gang en dildo med sugekopp på en krakk. Jeg hadde på meg blindfold, så han ledet meg bort til den og ba meg ri på den mens jeg fingret meg selv. Han satte seg på en stol ved siden og så på meg. Følelsen av å være så eksponert, gjøre noe så privat og kinky, og vite at han så på meg mens jeg gjorde det, mens jeg ikke kunne se ham...jeg kom med en gang. Anonymous poster hash: 17fd2...0a9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå