AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Trenger en ny lader til Macbook Pro 2009 modell med ´15 skjerm. Men så ser jeg at man kan ikke bruke den samme laderen til dagens Macbook pro modeller på eldre versjoner. Kan noen helpe meg og fortelle meg hvilken lader jeg trenger? Anonymous poster hash: a887b...504
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Trenger en ny lader til Macbook Pro 2009 modell med ´15 skjerm. Men så ser jeg at man kan ikke bruke den samme laderen til dagens Macbook pro modeller på eldre versjoner. Kan noen helpe meg og fortelle meg hvilken lader jeg trenger? Anonymous poster hash: a887b...504 Macen er snart 6 år, det er på tide å bytte den ut. Det anbefales at man bytter laptop hvert 3. år Anonymous poster hash: a60fa...4f2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Macen er snart 6 år, det er på tide å bytte den ut. Det anbefales at man bytter laptop hvert 3. år Anonymous poster hash: a60fa...4f2 Fortell meg, hvorfor skal en bytte ut en velfungerende datamaskin? Det er absolutt inge n behov for det dersom PC-en fungerer som den skal, og det er kanskje nettopp derfor TS har kjøpt en PC (Mac) som skal vare lenge. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, TS, har en nyere modell, men det er bare å ta kontakt med Apple-forhandler. Anonymous poster hash: 022d2...435
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 En macbook holder fint i noen år og det er ingen grunn til å bytte den ut så lenge den fungerer. Min er nesten 10 år. Batteriet har gått i stykker, men den fungerer fortsatt fint med strøm tilkoblet til lettere ting som surfing og tekstbehandling. Enten annonserer du på Finn (sikkert noen som har en ødelagt macbook og en lader til overs), ellers snakker du med en forhandler eller ringer apple. De kan helt sikkert hjemle deg. Anonymous poster hash: 4fdf3...123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå