Gå til innhold

Kokain og vaksine


Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var jeg veldig dum, var ute med noen venner som tilbød meg å prøve å sniffe en stripe kokain. Uansett, så har jeg vært og tatt vaksiner i dag siden jeg reiser til sør-Amerika om 3 uker. Er det en farlig kombinasjon? Jeg tok stripen ved 11-tiden i går.. Vet ikke om det er et dumt spørsmål, men kan veldig lite om rusmidler.

Anonymous poster hash: be88f...911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det skal ha noe å si. Kokainrus varer bare rundt 15-30 min, og det har ikke noe å si om man hadde tatt vaksinen "rusa" heller. Vaksinen vil fungere fordet :)

Skrevet

Tror ikke det vil ha noe å si, nei. :)



Anonymous poster hash: 3aa23...473
Gjest Strandet
Skrevet

Et ikke så dumt spørsmål vil jeg tro.

Er visst i California mistanke om en årsakssammenheng mellom dødsfall og det å ha kokain eller heroin i kroppen sammen med å ha blitt angrepet med papperspray i ansiktet av hva jeg kan huske fra det lille jeg leste.

Skrevet

Takk for svar :) Dette var et engangstilfelle og ikke noe jeg vil gjøre igjen..

Anonymous poster hash: be88f...911

Skrevet

Takk for svar :) Dette var et engangstilfelle og ikke noe jeg vil gjøre igjen..

Anonymous poster hash: be88f...911

Hvorfor skal du slutte å vaksinere deg? Du må ikke tro på alt tullet folk skriver om at man kan dø av vaksine altså!

Anonymous poster hash: 8093b...094

  • Liker 1
Skrevet

Usikker på om du var serkastisk nå. Men skal ikke ta Cola igjen ;)

Anonymous poster hash: be88f...911

  • Liker 1
Skrevet

Et ikke så dumt spørsmål vil jeg tro.

Er visst i California mistanke om en årsakssammenheng mellom dødsfall og det å ha kokain eller heroin i kroppen sammen med å ha blitt angrepet med papperspray i ansiktet av hva jeg kan huske fra det lille jeg leste.

Dette er ikke sammenlignbart med en vaksine.

Anonymous poster hash: f8422...4b5

Skrevet

I går var jeg veldig dum, var ute med noen venner som tilbød meg å prøve å sniffe en stripe kokain. Uansett, så har jeg vært og tatt vaksiner i dag siden jeg reiser til sør-Amerika om 3 uker. Er det en farlig kombinasjon? Jeg tok stripen ved 11-tiden i går.. Vet ikke om det er et dumt spørsmål, men kan veldig lite om rusmidler.

Anonymous poster hash: be88f...911

1. Neppe farlig

2. Få deg nye venner

Anonymous poster hash: 49265...8c0

  • Liker 2
Skrevet

Usikker på om du var serkastisk nå. Men skal ikke ta Cola igjen ;)

Anonymous poster hash: be88f...911

11-495x600.jpeg

Anonymous poster hash: 8093b...094

  • Liker 1
Skrevet

11-495x600.jpeg

Anonymous poster hash: 8093b...094

:skratte:

Anonymous poster hash: 43354...742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...