Gå til innhold

Analsex med pulevenn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen! :)

Mann 23 år her.

Noen som har noe erfaring med analsex og som kan gi meg noen tips rundt dette?

Selv har jeg aldri hatt det, men min pulevenn og jeg har nå lyst til å prøve det ut. Gleder meg forsåvidt til det! Spennende og gøy å sprite opp sexlivet med noe nytt, men jeg har en del spørsmål knyttet til tema:

-hva er viktig å ta høyde for ved analsex?

-hva er de største ulempene?

-hva er de største fordelene?

-hvilken stilling kan egne seg best for nybegynnere? / hvilken stilling er det lettest å nå frem til og penetrere hullet?

-kondom eller ikke?

Et par stikkord som vel går igjen er glidemiddel og glidemiddel, i tillegg til god oppvarming og tålmodighet?

Tusen takk for alle svar! Det blir interessant å se hva dere har å si. :)

Anonymous poster hash: 3defb...2a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min pulekompis hadde heller aldri prøvd det. Selv hadde jeg prøvd det noen ganger. Han syntes det var kjempe deilig.

Prøver du uten kondom er det viktig at du vasker deg godt etterpå.

Glidemiddel er selvfølgelig viktig.

Jeg synes det er best å penetrere i doggy eller i misjonær (med rompa litt høyt opp).

Ta det i damas tempo. Det er viktig å være avslappet. Vis hun er anspent så gjør det bare vondt. Penetrer forsiktig.

Er en fordel at dama har gjort "nr.2" på do noen timer før dere begynner. For å prøve å unngå "shitty business" på kølla di. Men det er selvfølgelig aldri noen garanti.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 922c4...14a

Gjest daisydaisy
Skrevet (endret)

-hva er de største fordelene?

-hvilken stilling kan egne seg best for nybegynnere? / hvilken stilling er det lettest å nå frem til og penetrere hullet?

-kondom eller ikke?

Et par stikkord som vel går igjen er glidemiddel og glidemiddel, i tillegg til god oppvarming og tålmodighet?

- De største fordelene for deg kan blant annet være at "bakdøren" føles trangere enn "hovedinngangen", om du forstår... Kanskje du opplever å tenne ekstra på analsex, det kan være en stor fordel. Har lest at noen skriver at det er vanvittig deilig å bli tatt bak og at man får utenomjordiske orgasmer av det (for kvinnen sin del), skjønt, dette har jeg ikke opplevd selv, men får dere det til er det en stor fordel.

- JEG synes det er best å ligge på magen, eller å bli tatt i doggy. Har ikke gjort det så fryktelig mange ganger, så regnes vel fremdeles som nybegynner.

- Foretrekker at mannen bruker kondom, da slipper jeg å forholde meg til at jeg ikke vil han skal være borti det andre området ved senere anledning (men det er bare mine tanker...)

Endret av daisydaisy
Skrevet

En viktig ting å huske på når det kommer til analsex med en kvinnelig partner er at hun finner en strap-on som både er stor nok, og sitter godt rundt hoftene hennes. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...