Gå til innhold

Sexy undertøy - "leketøy".

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du sexy undertøy i skapet? Lange strømper, korsett etc..? Eller har du litt leksaker til spesielle kvelder..? :wink: Jeg har både det ene og det andre, men det blir sjelden jeg bruker noe av det.. Kanskje på tide at jeg gjør noe med det.. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har både leketøy og sexy undertøy... Undertøyet har jeg brukt 2 ganger de siste årene og leketøy mye oftere :o)

he he

Gjest GreenSky
Skrevet

Ikke leketøy... Enda. :sjarmor: Men sexy undertøy har jeg. :wink:

Skrevet

Ja!

Må innrømme at det blir sjeldent brukt ja..

Skrevet

med det jeg har i skapet, pluss nattbord skuffen, så kunne jeg ha startet et kondomeri det er jeg sikker på!!

jeg kjøper ikke alt for og bruke det, men for hver sex butikk jeg er i, så må jeg kjøpe en ting, samme hva det er!! reiser en del utenlands. og det er jo så mye fint og få tak i. :P

I alle fall når det gjelder klær og undertøy.

Latex bukser,BH, String, Kjoler,Skjørt, stuepike drakt, katte drakt, devil drakt, sykepleie drakt.

:wink:

mange samler på frimerker og ect.

jeg samler på leketøy/latex klær.

Brukt noe av det, og samboeren blir aldri lei..

Skrevet

øh..har et par håndjern,glidemiddel og masasje olje...

samboeren min er livredd ting som kommer fra kondomeriet så det blir lite av leketøy...

men hva mener du med sexy undertøy?

hva er det?

tanga/stringtruse og gjennomsiktige bh'er bruker jeg til vanlig..

er sexy undertøy slik som du finner på kondomeriet?

Skrevet

Håndjærn med pus på, filmer/bøker, olje, masse sexy undertøy. Jeg tror jeg har mer undertøy enn jeg har klær. Kjøper alltid litt undertøy når jeg er på shopping, strømper, korsett, svart sexy, hvitt uskyldig osv osv.

Gjest Gubben
Skrevet

Vanlige stringtruser er mest sexy puktum

Skrevet

Har ikke leketøy, men noen blonder, strømper og strømpeholdere og litt lateks finner du nok nederst i skapet hos meg ja :-)

Skrevet

Alt med blonder og som er gjennom siktig er vell sexy!!

vil i alle fall jeg mene!!

noen andre som er enige?? :wink:

det som man får kjøpt på kondomeriet, er litt mer, av selve sexleken vil jeg nå si. bare for og piffe opp litt, gjøre han litt mer tent :wink:

Skrevet

Undertøyet blir daglig brukt, og strømper/hofteholder litt sjeldnere. Dildoen har gått i "glemmeboka" fordi sambo ikke liker den så godt. Kanskje han er sjalu? :ler:

Skrevet

min samboer har kondomeri fobi..han er redd at han ikke er god i senga, om jeg begynder og dra med meg ting derfra og i senga..

jess..skal ikke være lett nei! :roll:

Skrevet

joda,har en del sexy undertøy,men det blir vel ikke så flittig brukt :oops: til min samboers store fortvilelse,han hadde til og med kjøpt på kondomeriet på netten en slags helbody netting,grøss,den var grusom. Følte meg som en innpakka pølse eller en hval fanget i fiskegarn :ler: det ble med den gangen,for det plagget ihvertfall. Han syns jo det var kjempesexy da,man.. :roll: må jo føle seg litt sexy isånt da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...