Gå til innhold

Forlover for første gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått den ære å bli forlover, men aldri vært i et bryllup før og som tittelen sier.

Jeg lurer på om dere har noen gode forslag til hva slags hovedaktivitet jeg kan ha til utdrikningslaget? Men også gjerne til middagen eller bare generelt om utdrikningslag.

Hun er ikke noe spesielt til å drikke av seg, så jeg tenkte egentlig ikke ha noe skikkelig med alkohol. Bare under middagen med champagne kanskje.
Dette er på vintern, så sommer aktiviteter blir litt vanskelig.

Vi er heller ikke så mange, så har ikke råd til noe veldig stort, men det viktigste er å gjøre noe minnerikt for bruda.

Bor heller ikke i stor by, så Oslo og slikt kan bli litt vanskelig med mindre det blir med overnatting, men igjen er vi ikke så mange og vet ikke hvor mye det er vanlig at de som er med (utenom bruden) vil invistere i utdrikningslaget?

Hvis dere har noen gode tips så tar jeg gjerne i mot og åpent for alt, bare for å få masse gode ideer :)

Anonymous poster hash: e4ff8...3a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gifte meg til sommeren, og har snakket med min forlover om utrikningslaget. Hun ønsket å vite litt om mine grenser, alkohol og mine forventninger til dagen. Jeg har bedt om en middag med venner (ga henne listen over venninner og to kompiser) som jeg ønsket skulle være der, og ønsker ikke noe mer enn det.

Om du snakker med din venninne blir det kanskje enklere for deg å planlegge. Det kan være alt fra middag, til ut på et senter å gjøre ablegøyer (som få henne til å spille gitar etter forbibåendes ønsker) til å spleise på noe hun elsker å gjøre. Fantasi, økonomi og brudens ønsker er det som setter grensen, innenfor der er det masse en kan finne på.

Anonymous poster hash: 65611...4b6
Skrevet

Tittelen tilsier ikke at du aldri har vært i et bryllup før. Den tilsier at du er blitt utvalgt til å være forlover, og at du etter din egen ordlyd regner med/håper på å bli det igjen senere i livet.

Tror du bør ha en grense på MAKS 500 kr per person av deg og dere som skal delta, men dette bør du snakke med deltagerne om på forhånd. Alle som skal delta bør vite hva summen er før de takker ja eller nei til å være med på det.

Jeg har vært i ulike utdrikningslag. I det ene fikk vi prøve curling. Det var gøy å teste ut. I et annet fikk vi prøve oss på å male på porselen/keramikk (hva det nå var). I mitt eget hadde vi en tur i parken med piknik + grilling. Det er bare økonomien og kreativiteten deres som setter grenser på hva dere kan gjøre. :)

Anonymous poster hash: 89d36...eba
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvlken storby er nærmest og er det mulig å dra dit for en dag eller er det for langt?

Anonymous poster hash: eb610...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...