AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hei, lurer på om dere har opplevd dette jenter? Og dere mannfolk, hvis dama slipper en ufrivillig fittefis blir dere helt fra dere? Eller ler dere av det og tenker at det er naturlig? Anonymous poster hash: e87b2...25e
Gjest Jon blund Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 helt naturlig. Tenker ikke over det en gang hvis det skjer
Flibidy Flæbidy Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Synes det er helt naturlig. Avføring er også naturlig, uten sammenlikning for øvrig.
Akazie Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Avføring er også naturlig, uten sammenlikning for øvrig. Det er da helt naturlig i situasjonen?! Luft presses inn, da må luft ut. Hehe, avføring er for så vidt helt naturlig, men som regel i andre situasjoner... Gran er også naturlig, men den er sjeldent med opp i senga mi
Flibidy Flæbidy Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Det er da helt naturlig i situasjonen?! Luft presses inn, da må luft ut. Hehe, avføring er for så vidt helt naturlig, men som regel i andre situasjoner... Gran er også naturlig, men den er sjeldent med opp i senga mi Hehe, bare kunne ikke la være. Jeg har forresten ingenting imot fittefis. Mer morsomt enn ekkelt synes jeg
Akazie Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Hehe, bare kunne ikke la være. Jeg har forresten ingenting imot fittefis. Mer morsomt enn ekkelt synes jeg Regnet med det, men jeg kunne ikke spare meg jeg eller ;P 1
Gjest Eurodice Skrevet 22. desember 2014 #8 Skrevet 22. desember 2014 Hei, lurer på om dere har opplevd dette jenter? Og dere mannfolk, hvis dama slipper en ufrivillig fittefis blir dere helt fra dere? Eller ler dere av det og tenker at det er naturlig? Anonymous poster hash: e87b2...25e Det er sånn ca. en halv million tråder her om dette.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Hei, lurer på om dere har opplevd dette jenter? Og dere mannfolk, hvis dama slipper en ufrivillig fittefis blir dere helt fra dere? Eller ler dere av det og tenker at det er naturlig? Anonymous poster hash: e87b2...25e Om det er en liten en sier jeg bare "jøsses"... Om det er en stor en mens vi puler knekker vi sammen begge to før vi fortsetter akten Anonymous poster hash: f4984...e94
Prestekragen Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Ja, og er alltid bare jeg som ender opp med å le, ikke personen jeg har sex med, de driter som regel i det.
peppermyntete Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Jeg ler litt, kjæresten reagerer aldri
tdm900 Skrevet 27. desember 2014 #12 Skrevet 27. desember 2014 Jeg ler litt, kjæresten reagerer aldri Og om du bare lar han fortsette, uten å gjøre noe ut av det er det jo bare deilig da For min egen del har jeg opplevd det når jeg tar dama bakfra, er det for deg og?
guttemann Skrevet 27. desember 2014 #13 Skrevet 27. desember 2014 Fittefis er da ikke noe man tenker over? Med mindre det kommer høye lyder ved hvert eneste støt, er det ikke noe jeg tenker over ihvertfall.
peppermyntete Skrevet 27. desember 2014 #14 Skrevet 27. desember 2014 Og om du bare lar han fortsette, uten å gjøre noe ut av det er det jo bare deilig da For min egen del har jeg opplevd det når jeg tar dama bakfra, er det for deg og? Stort sett da luft presses inn hos meg tror jeg, men "fiser" ikke før vi evt bytter stilling
tdm900 Skrevet 27. desember 2014 #15 Skrevet 27. desember 2014 Ja, det er det som er. Og når det er nok når kuken jager inn og ut, kommer fisen under selve akten også det er bare digg syne jeg da :D Stort sett da luft presses inn hos meg tror jeg, men "fiser" ikke før vi evt bytter stilling Ja, det er det som er. Og når det er nok når kuken jager inn og ut, kommer fisen under selve akten også det er bare digg syne jeg da :D
peppermyntete Skrevet 27. desember 2014 #16 Skrevet 27. desember 2014 Ja, det er det som er. Og når det er nok når kuken jager inn og ut, kommer fisen under selve akten også det er bare digg syne jeg da :D Ja, det er det som er. Og når det er nok når kuken jager inn og ut, kommer fisen under selve akten også det er bare digg syne jeg da :D Deg om det!
draug 75 Skrevet 31. desember 2014 #18 Skrevet 31. desember 2014 Fittefisen kommer vel av at det skjer noe oppi fitta, at hun liker seg og er da vel altså å motta som et lite kompliment? Hæ? Fitta er jo levende med muskler og slimhinner og ikke et rør i latex, kautsjuk eller silikon.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #19 Skrevet 1. januar 2015 Fittefis er jo bare gøy Verre når man fiser på ordentlig.. Jeg gjorde det helt i starten av forholdet med kjæresten min, han lå over meg og jeg fikk et litt hardt press på magen, i tillegg til at jeg hadde mye luft i magen den dagen, slik at det braket ut luft :s jeg ble litt paff, men han bare latet som ingenting og fortsatte.. haha. Vi har fortsatt ikke snakket om eller nevnt "hendelsen" igjen Anonymous poster hash: 843ef...a3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå