Gå til innhold

1864


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slesvig-Holstein burde vært gitt tilbake til Danmark etter krigen. Trist at tyskerne fortsatt okkuperer de områdene. :(



Anonymous poster hash: eac51...aee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Slesvig-Holstein burde vært gitt tilbake til Danmark etter krigen. Trist at tyskerne fortsatt okkuperer de områdene. :(

Anonymous poster hash: eac51...aee

Ja de okkuperer de områdene på samme måten som Sverige okkuperer Jemtland og Herjedalen og Bohuslän.

Jeg ser ingen grunn til at Slesvig-Holstein skal bli en del av Danmark. Og jeg tviler på at befolkningen i Slesvig-Holstein ønsker å bli en del av Danmark. De har det nok ganske bra under Tyskland. Vist Danmark skulle fått det tilbake måtte det ha blitt etter 1 verdenskrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Syns det er rart at han gamlingen skal være over 170. Det har da aldri eksistert noen som had blitt så gammel før

Den eldste bekreftet person døde da hun var 122 i 1997. Det finnes selvsakt historier om folk som har levd i flere 100 år som f.eks Greven av Germain. Men dette er jo bare fantasi. Uansett så er dette en tv serie ja den har handling i en historisk hendelse. Men det vil alltid være en del kunsteriske friheter i slike serier.

Endret av Rhaegar Targaryen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eldste bekreftet person døde da hun var 122 i 1997. Det finnes selvsakt historier om folk som har levd i flere 100 år som f.eks Greven av Germain. Men dette er jo bare fantasi. Uansett så er dette en tv serie ja den har handling i en historisk hendelse. Men det vil alltid være en del kunsteriske friheter i slike serier.

Men at en person skal være så gammel i 2014 er ren overdrivelse syns jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Men at en person skal være så gammel i 2014 er ren overdrivelse syns jeg

Du er klar over at handlingen i serien foregår i 1864 og ikke 2014 ikke sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at handlingen i serien foregår i 1864 og ikke 2014 ikke sant?

Det vises scener fra 2014 med hvor en fra den tida lever og forteller om den tida til ei tenårings jente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vises scener fra 2014 med hvor en fra den tida lever og forteller om den tida til ei tenårings jente

Denne mannen er barnebarnet til Inge, jenta begge brødrene er forelsket i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen er barnebarnet til Inge, jenta begge brødrene er forelsket i.

Oi, da må jeg ha hørt feil når jeg trodde han sa han var så gammel. Da er han vell født på 20 tallet eller slutten på 10 tallet da :) Jeg liker serien godt, synd det er en mini serie og ikke kan få flere historier /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den melodien som kommer når dem viser hva som skjer i de neste episodene er ganske vakker:) Noen som vet hvor jeg kan finne den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg syns den melodien som kommer når dem viser hva som skjer i de neste episodene er ganske vakker:) Noen som vet hvor jeg kan finne den?

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...