AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Jeg som mann tenner ekstremt på denne stillingen. Full utsikt, avslappende å ligge på ryggen og samtidig bli sugd. Gjerne ekstra pirrende hvis dama jukker litt på ansiktet mitt Er det sært å tenne på dette?Anonymous poster hash: e086d...2b7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 nei det er ikke rart. men som jente må jeg si at det er ikke veldig avslappende for oss å stå med rompehullet over ansiktet på en mann heller... jeg er mer komfortabel med sideliggende 69, kan bruke låret til den andre som pute og bege får slappet like mye av. Anonymous poster hash: e1035...592 7
Flibidy Flæbidy Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Jeg synes 69 er kjempedeilig og annerledes ettersom dama suger den andre veien enn det hun gjør til vanlig. Utsikten er det heller ikke noe i veien med, da jeg er et rumpemenneske.
ickyicky Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Liker også 69, men er enig med anonym over: foretrekker absolutt å ligge på siden, selv om kjæresten min foretrekker det når jeg er på toppen (fordi han har god utsikt). Synes heller ikke det er så utrolig avslappende å ha ræva rett i fleisen på han, og jeg foretrekker virkelig å kunne slappe av og nyte det like mye som han. 1
Rimmern Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Jeg kan forstå at kvinner som ikke er helt komfortable med å være fullstendig utbrettet og åpen kan synes at 69 liggende øverst er litt problematisk. I tillegg er det ikke nødvendigvis så lett å slappe ordentlig av slik. Men det er en fantastisk bra stilling for meg som mann å ligge underst. Spesiellt hvis jeg får armene bak lårene hennes slik at jeg får tilgang til begge hull. Så er det selvsagt mulig for henne å komme til både foran og bak også.
Gjest fallerifallera Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Er ikke så glad i 69. Klarer ikke å konsentrere meg om sugingen når jeg samtidig blir slikket, og føler da jeg jeg ikke gjør en god nok jobb. Det gjør også at jeg ikke klarer å nyte slikkingen heller, og får ikke noe ut av det. Også er stillingen litt ukomfortabel, blir sliten i armene og beina fordi jeg må holde dem på en spesiell måte for støtte. Men siden så mange menn elsker stillingen gjør jeg det jo likevel, spiller med og later som at jeg elsker det. 4
Gjest rådyr Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Er ikke så glad i 69. Klarer ikke å konsentrere meg om sugingen når jeg samtidig blir slikket, og føler da jeg jeg ikke gjør en god nok jobb. Det gjør også at jeg ikke klarer å nyte slikkingen heller, og får ikke noe ut av det. Også er stillingen litt ukomfortabel, blir sliten i armene og beina fordi jeg må holde dem på en spesiell måte for støtte. Men siden så mange menn elsker stillingen gjør jeg det jo likevel, spiller med og later som at jeg elsker det. Enig. Synes det bare er masete. Liker bedre å bytte på, så jeg få nydt både sugingen og å bli slikket. 2
Frøken askepott Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 (endret) Er ikke så glad i 69. Klarer ikke å konsentrere meg om sugingen når jeg samtidig blir slikket, og føler da jeg jeg ikke gjør en god nok jobb. Det gjør også at jeg ikke klarer å nyte slikkingen heller, og får ikke noe ut av det. Også er stillingen litt ukomfortabel, blir sliten i armene og beina fordi jeg må holde dem på en spesiell måte for støtte. Men siden så mange menn elsker stillingen gjør jeg det jo likevel, spiller med og later som at jeg elsker det. Helt enig med deg.. For meg blir det også for mye. Klare ikke konsentrere meg om begge deler eller nyte å bli slikket for jeg er opptatt med suging. Stillingen er heller ikke så komfortabel. Liker bedre pirre og suge mannen, mens jeg hører han stønner og puster tungt...mens jeg kan titt opp på han å se på han og inni mellom møte blikket hans..regner med det må være ganske opphissende for en mann å se kuken sin inni munnen på en dame :-) det samme gjelder omvendt..når han ligger mellom mine bein! Endret 27. desember 2014 av Frøken askepott 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå