Fotballgutt Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hvor mange av damene her kikka på nakne gutter i dusjen eller andre steder når de var yngre ? Spør fordi noen jenter smugtitta på meg. Og fordi jeg hadde en diskusjon med noen jenter etterpå hvor vanlig det er/ var at jenter smugtitter på gutter i for. eks dusjen ?
Gjest miuen Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Aldri smugtittet, nei. En gang (da jeg var i begynnelsen av tenårene) var jeg i et badeanlegg med garderobe for begge kjønn, og da møtte jeg på kameraten min mens han spradet rundt naken. Jeg begynte å knise som bare det, for tissefant var et sjelden syn. Men det var fint lite spennende.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Jepp.. på barnskolen tittet vi gjennom luftventilgreia i døra inn til guttene.. Og de gjorde det samme mot oss. Anonymous poster hash: becbd...bde 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 AnonymBruker, on 22 Dec 2014 - 20:24, said: Jepp.. på barnskolen tittet vi gjennom luftventilgreia i døra inn til guttene.. Og de gjorde det samme mot oss.Anonymous poster hash: becbd...bde Så bra :-) Trodde nesten jeg og venninnene mine var unormal :-) Vi smugtitta ofte på guttene når dem dusja ,og på storebroren til en venninne når han dusja hjemme,hahaha.Hadde mange deilige stunder der....så for første gang en stiv guttetiss nå han dusja.....var 13 år og blei sykt våt i fitta :-)Etterpå løp vi inn på rommet til venninna mi og hadde onani konkuranse :-) alt var så mye bedre før i tiden. Anonymous poster hash: 2d3a8...0a0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Så bra :-) Trodde nesten jeg og venninnene mine var unormal :-) Vi smugtitta ofte på guttene når dem dusja ,og på storebroren til en venninne når han dusja hjemme,hahaha.Hadde mange deilige stunder der....så for første gang en stiv guttetiss nå han dusja.....var 13 år og blei sykt våt i fitta :-)Etterpå løp vi inn på rommet til venninna mi og hadde onani konkuranse :-) alt var så mye bedre før i tiden. Anonymous poster hash: 2d3a8...0a0 Høres særdeles unormalt ut. Anonymous poster hash: 94e5d...9e1 4
Tibbie Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Hver gang sjansen bød seg Men man var jo litt pysete og sjenert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå