Gå til innhold

17 år og tisser i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal skrive dette eller helt hva jeg vil fram til. Men jeg har helt siden jeg var barn vært sengevæter og det stopper aldri. Hver natt går det galt, og nå som jeg er 17 år synes jeg det burde gått over for lenge siden. Jeg vet mange sliter med dette når de er små og kanskje opp til 12 års alderen, men nå er jeg 17 år og det har enda ikke gidd seg. Jeg har prøvd mye av medisiner og forskjellige metoder for å bli "frisk", så np lurer jeg på om noen har tips og råd? Evt noen i samme situasjon? Har ikke hørt om en eneste person på min alder som er sengevæter, og dette er noe jeg er utrolig flau av.

Håper noen har råd som kanskje vil funke. Klem



Anonymous poster hash: 81f65...507
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går ut i fra at du har vært hos spesialist?? urolog eller noe? det bør du jo i en alder av 17 år. Sjønner godt at du er flau. det må jo hemme deg i situasjoner hvor du vil ligge over hos venner og sånn.



Anonymous poster hash: ccacb...faf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut i fra at du har vært hos spesialist?? urolog eller noe? det bør du jo i en alder av 17 år. Sjønner godt at du er flau. det må jo hemme deg i situasjoner hvor du vil ligge over hos venner og sånn.

Anonymous poster hash: ccacb...faf

Jeg har blitt sendt fra fastlege til sykehus, vært på mange ultralyder og mange undersøkelser. Er ikke så god med slike ting så vet ikke hva alt heter men regner med de er spesialister..? Nå går jeg til kiropraktor også for å se om noe sånt kan virke. Og ja, jeg sover nesten aldri over hos folk da jeg er utrolig redd for at noen skal finne ut av det.

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du var på slike undersøkelser når du var feks 12-14 år og ikke siden foreksempel. så kan det lønne seg å gå runden en gang til og si at du ikke finner deg i det lenger at de nå må finne det ut. Men det kan jo hende du har gjort det nylig. men en ny runde hos spesialister kan i enkelte tilfeller hjelpe.

Jeg har egentlig ikke så mye tips å gi deg. bare en god klem :blomst::hug:



Anonymous poster hash: ccacb...faf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser i senga med vilje.

Trenger jeg hjelp?



Anonymous poster hash: 77712...2f7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å sette på klokken om natta så du får stått opp å tisset før du legger deg igjen?



Anonymous poster hash: 03f9d...a17
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sette på klokken om natta så du får stått opp å tisset før du legger deg igjen?

Anonymous poster hash: 03f9d...a17

Har alarm på hver natt, og det funker de gangene jeg faktisk våkner av alarmen. Synd jeg ikke våkner av alarmen hver gang selv om jeg har på høyeste lyd, men de gangene det jeg våkner funker det supert!

-ts

Anonymous poster hash: 81f65...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har blitt sendt fra fastlege til sykehus, vært på mange ultralyder og mange undersøkelser. Er ikke så god med slike ting så vet ikke hva alt heter men regner med de er spesialister..? Nå går jeg til kiropraktor også for å se om noe sånt kan virke. Og ja, jeg sover nesten aldri over hos folk da jeg er utrolig redd for at noen skal finne ut av det.

-TS

Har du funnet en løsning på dette? Sliter selv med det samme, pga. en ulykke for noen år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en meget interessant artikkel her om div behandling:

http://www.klikk.no/foreldre/helse/article540149.ece

vet at det er enkelte som sliter med dette til voksen alder såndu er ikke alene, men det er selvsagt frustrerende for deg. jeg så nettopp en reklame for noe som heter chummie.no som skulle funke bra. ni av ti opplever bedring av dette, i flg reklamen. er en sensor som reagerer med en gang en dråpe kommer og så er d tilkoblet alarm.

ellers regner jeg m at du drikker minimalt på kvelden.

lykke til!



Anonymous poster hash: 02ff4...d3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selvsagt prøvd ulike styrker av ADH .... ?

Det finnes rett medisin for deg, jeg lover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...