AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Nå ble jeg sittende her, midt på natten. Jeg sovnet fra 20-23, våknet, gikk på do, og tilbake seng. Vært våken siden og irritert nå. I morgen er en av dagene jeg virkelig burde være litt opplagt, men nei.... Anonymous poster hash: 95da2...4c7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Aner ikke hvordan jeg skal få sovet igjen... Skikkelig irriterende Anonymous poster hash: 95da2...4c7
Dricka Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Ro deg ned så skal du se du sovner etterhvert! Eller i det minste slappe av litt
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Spis litt mat (hvis du er sulten, da). Det hjelper alltid for meg, blir trøtt og sovner kjempelett etterpå. Anonymous poster hash: 3bc1c...fdd
Gjest Trolletrine Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Les litt i en bok eller hør på rolig musikk, og så prøver du å legge deg igjen. Men viktigst av alt er at du ikke stresser med å prøve å få sove. Du sovner hvis du gjør det, og ellers er det bare deilig å slappe av ( skal du tenke).
Wonderbitch Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Nå ble jeg sittende her, midt på natten. Jeg sovnet fra 20-23, våknet, gikk på do, og tilbake seng. Vært våken siden og irritert nå. I morgen er en av dagene jeg virkelig burde være litt opplagt, men nei.... Anonymous poster hash: 95da2...4c7 Wow! Nesten samme her. La meg 22 og ble vekt av katten kl 00. Sov lite hele forrige uke og ikke i det hele tatt natt til søndag. Er så SUR! Har prøvd å lese, drikke kamomillete, telle sauer osv men det går jo bare ikke. Hadde også planer for morgendagen som jeg hadde gledet meg til og skulle vært opplagt til. Men håper du får sove snart da TS og at du ikke er for sliten imorgen. Jeg har akkurat spist og skal tilbake til senga for å prøve på nytt. God natt!!!!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Prøv denne pusteteknikken: https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=4+7+8+breathing Jeg prøvde den for første gang i kveld og sovnet på et blunk. Vanligvis kan jeg ligge og gruble i timevis. Anonymous poster hash: 3a1bf...3a3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #8 Skrevet 22. desember 2014 Se på barnetoget i Oslo, 17 mai, minutt for minutt, eller statsbudsjettseminar 2013, eller liberalisme på norsk, så skal jeg love deg at du sovner før eller siden. Anonymous poster hash: bb057...f86
Wonderbitch Skrevet 22. desember 2014 #9 Skrevet 22. desember 2014 Haha gode forslag fra siste AB:-) Jeg har egentlig allerede gitt opp men skal prøve pusteteknikkene til den andre AB først.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #10 Skrevet 22. desember 2014 Oi, ser det er her jeg skulle poppet innom i natt da jeg ikke klarte å sove!! håper du klarte å sovne TS, Jeg sovnet i firetida, og det var jo kjempefestlig siden dagen i dag er satt av til en del juleforberedelser..... jaja, det går seg vel til i dag og... Anonymous poster hash: f029e...263
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå