AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Beklager så mye å ta dette opp her, jeg viste ikke hvor ellers jeg skulle spørre. Jeg har vært hos legen og skal forhåpentligvis inn i DPS behandling, i den forstand har legen også hjulpet meg å ta tak i søknad om arbeidsavklaringspenger som skal sendes inn i morgen. Problemet er at jeg forstår ikke åssen jeg kan stå som arbeidssøker på nav, når jeg ikke skal ut i jobb med det første? Jeg har nå registrer meg (om igjen, da jeg har vært registrert før. Alt av cv og info ligger inne og jeg får beskjed at jeg kan sende meldekort 03.01.15 Er det vanlig at man skal stå som arbeidssøker i min situasjon, da jeg er psykisk syk og venter på time på behandling? Og skal jeg bare sende meldekort som vanlig når tiden er inne? (Den tiden nav har oppgitt at meldekort kan sendes) Anonymous poster hash: c6092...2f8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Står også at jeg er arbeidssøker på nettsiden deres selv om jeg ikke er det. Har mottatt AAP i ca. 10 måneder nå, og det har ikke vært noe problem. Jeg spurte selv om det skulle stå der, var visst jeg som hadde klikket noe feil, men gjorde visst ikke noe. Ta en telefon og få det oppklart om du lurer Anonymous poster hash: b12e5...e25
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Står også at jeg er arbeidssøker på nettsiden deres selv om jeg ikke er det. Har mottatt AAP i ca. 10 måneder nå, og det har ikke vært noe problem. Jeg spurte selv om det skulle stå der, var visst jeg som hadde klikket noe feil, men gjorde visst ikke noe. Ta en telefon og få det oppklart om du lurer Anonymous poster hash: b12e5...e25 Takk for svar! Flott, da skal jeg ta en telefon Takk for svar.Anonymous poster hash: c6092...2f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå