Gå til innhold

mest attraktiv etnisk blanding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var faktisk en interessant artikkel på trykk for en tid tilbake som, ikke overraskende, ble kraftig kritisert. Den tok for seg medias påvirkning og vårt syn på attraktivitet og etnisitet.

Artikkelforfatter mente at at det ofte er behov for at 'hvite' kjendiser, av klassisk tiltrekkende utseende, promoterer et visst trekk for at skal slå an.

F.eks. er det ikke veldig lenge siden trenden skiftet for at man skulle begynne å ha stor rumpe. Menn har alltid likt former, men 'fetishen' rundt en virkelig rundt bakende har tatt mer av etter Kim Kardashian og Jennifer Lopez.

Faktum er at afro-amerikanske kvinner har alltid hatt disse formene og store rumper, uten at det har bidratt til popularitet. På samme måte har svarte kvinner oftere store lepper, men det er kun hvite kjendiser som Angelina Jolie, Scarlett Johansson og Rosie Huntington-Whiteley som det siste tiåret har inspirert kvinner til å fylle leppene med restylane.

Trekk som finnes hos svarte kvinner er derfor kun ansett som attraktiv i moderat form, på hvite kvinner.

Det var en ganske interessant studie, men selve tema ble litt for betent for enkelte.

Anonymous poster hash: 4560f...0a4

Interessant!

Anonymous poster hash: dcb40...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke tiltrukket av asiatisk eller afrikansk, selv om det er 'halvt'.

Så og si alle menn jeg har datet er fra USA eller Vest-Europa og ser tilsvarende ut, med en blanding av noe tysk, fransk, irsk el.l. Litt farve på kroppen er pent, men det er det mange hvite som har.

Kjenner et par jenter som er helt skandinaviske og halvt meksikanske, russiske eller annet og synes de er veldig pene. Men jeg er ikke spesielt interessert i denne 'miksen' utseendemessig for menn.

Anonymous poster hash: 4560f...0a4

blanding av hvit og hvit blir jo hvit. hva snakker du om? da er det ikke noe vits i å si at du synes den "hvite blandingen" er pent?

Anonymous poster hash: 90c99...543

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt-Øst/Skandinavisk, Italiensk/Skandinavisk, Spansk/Skandinavisk eller Sør-Amerika/Skandinavisk.



Anonymous poster hash: 35f48...35f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er halvt norsk og halvt iransk. Er nok de iranske genene som dominerer :(

Anonymous poster hash: 424b7...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvt norsk og halvt iransk. Er nok de iranske genene som dominerer :(

Anonymous poster hash: 424b7...aea

Hvorfor :(?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blanding av hvit og hvit blir jo hvit. hva snakker du om? da er det ikke noe vits i å si at du synes den "hvite blandingen" er pent?

Anonymous poster hash: 90c99...543

Sukk.

Tråden gjelder "etnisitet" og etnisitet er ikke "svart eller hvit" - en etnisk gruppe er en gruppe som deler en distinktiv kultur - nasjonalitet, religion, bakgrunn eller språk.

Anonymous poster hash: 4560f...0a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvt norsk og halvt iransk. Er nok de iranske genene som dominerer :(

Anonymous poster hash: 424b7...aea

Det er jeg også!! Kjenner mange vakre iranske mennesker, så skjønner ikke hvorfor det skal være negativt å se iransk ut. Jeg er dessverre så godt blandet at ingen tror jeg verken er iransk eller norsk. Selv om jeg har inntrykk (gjennom denne tråden) at hvite mennesker er penest, så er det ikke den oppfatning mennesker der ute i den store verden har. :) Alle farger og trekk er vakre på ulike måter. Jeg synes ikke hvite mennesker slår noen som helst andre farger, det fins noe vakkert i alt og alle.

Anonymous poster hash: 3ac3a...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På KG er hvite penest, flinkest, best. I den virkelige verden er det ikke så bastant. Jeg trodde folk flest var enige om at blandingsbarn var penest, men ikke på KG. Her er det kun den ariske rasen som gjelder.

jeg personlig synes ikke etnisitet har så mye å si, det er ned individuelt. Men hvis jeg skal svare på spm i tråden, så er det pent med blanding av en lys og en mørk, eks: Nordasiatisk og afrikansk, eller norsk og araber, eller indisk og russisk osv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli ganske fin blanding av norsk/vest-asiatisk. Kjenner også ett par hvor mannen opprinnelig er fra Iran og har fått en sønn med en norsk dame, og sønnen er skikkelig kinder-egg, mellomblond i håret og blå øyne. Veldig spesielt, da de fleste barn stort sett arver fargene til den mørkeste parten og trekkene til den lyseste..



Anonymous poster hash: e98c6...200
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor :(?

Fordi jeg ser hvor vakre de andre kan være (inkludert min søster med blåblå øyne, mørkt hår og olivenhud), mens jeg kun har brunt hår, brune øyne og blir alltids tatt for å være en utlending eller noe... Heldigvis er jeg ikke så hårete!

Anonymous poster hash: 424b7...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ofte hvite sammen med folk fra type Fillipinene blir veldig flotte :)

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!

Anonymous poster hash: 60f56...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!! Anonymous poster hash: 60f56...0f0

har et vennepar som er det, ungene deres er uuuutrooooooooolig nydelige!!!!!! Vakre trekk. Er helt misunlig. Og en kollega av meg som er tyrker og hvit dame, har to vakre tvilling jenter. Veldig pene jenter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...