_anonym Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Hei. Jeg er 1.58 høy og veier 46-48 kg, er jeg overvektig?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Skjer med folk!? Anonymous poster hash: 9114c...ad7
SjiraffenLaffen Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 (endret) var det undervektig du mente å skrive? Du er i hvertfall ikke overvektig! Endret 22. desember 2014 av SjiraffenLaffen 1
Kosemose Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Kjære Trådstarter Det er i utgangspunktet ingen her inne som kan vite noe om hvorvidt du er normalvektig eller ei. Men hvis du setter inn tallene dine i en BMI-kalkulator finner du at du med 46 kilo regnes for å være undervektig, og med 48 kilo er du normalvektig i nedre del. Du er per definisjon veldig langt fra å skulle behøve å bekymre deg for overvekt. Jeg stenger derfor tråden din, og ber deg ta opp spørsmålet med fastlegen din istedenfor. Jeg legger ved link til Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med hvis man har et problematisk forhold til kropp og vekt- Mvh Kosemose, mod 1
Fremhevede innlegg