Gå til innhold

For tynn, men ser det ikke selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å bli så lei av å bli fortalt at jeg er for tynn, at jeg ser syk ut og at jeg må legge på meg. Lei av at folk i familien hvisker og tisker bak min rygg og spekulerer i hva som er galt siden jeg har gått ned i vekt.

Jeg er 164cm høy og veide 62kg. Har gått ned til 50kg pga medisiner jeg har begynt på og pga små endringer i kosthold. Selv føler jeg at jeg ser friskere ut, jeg føler meg bedre og er glad for at jeg har gått ned litt i vekt. Jeg ser at jeg har gått ned i vekt, men syns ikke jeg ser syk ut.

Begynner å lure på om jeg har sett meg blind på min egen kropp og om jeg egentlig har blitt altfor tynn? Vet det er vanskelig å si noe uten å se kroppen min, men høres det ut som jeg er altfor tynn?

Sluttet å miste vekt for en liten stund siden så tror ikke jeg blir tynnere nå. Jeg spiser godt og føler meg frisk

Anonymous poster hash: f3427...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg så lenge du er sunn og frisk. Prøv å overse det de sier bak ryggen din. Er født spinkel selv, og vet hvordan det er å høre slike kommentarer.

Anonymous poster hash: fc799...eb3
Skrevet

Det er ikke vekten din som er problemet i seg selv, det er forskjellen. Folk blir sånn når det er store endringer på gang.

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Du er normalvektig. Er vel heller folk rundt deg som ikke takler at du har forandret deg.

Skrevet

Du er ikke for tynn!

Anonymous poster hash: 6d49c...083
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Som hannkjønn, så er det nok en del ting med damer som jeg og nok veldig mange andre vil synes se veldig rart ut.

Ta dette med en klype salt og ikke bli lei deg:

• Veldig benete kinn

• Kjøttfullt ansikt, men med benete kropp

• Benledd, hvor knoklene så å si er godt synlige

• Hofteben som stikker ut, fordi det ikke er nok fett rundt livet/magen

• Skuldermuskel som står fram i silhuette, i sterk kontrast til silhuetten til overarmen

• Synlige ribben

Endret av Strandet
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 190 cm høy, 60 kg og frisk som en fisk. Slutt å hør på andre.

Anonymous poster hash: 2d1fa...8c7
Skrevet

Har du forklart dem at du har begynt på medisiner som har gjort at du har rast ned i vekt?
For alt jeg vet, så kan det jo hende at du spiser sunnere nå, enn før. Og om det er tilfelle, så kan du f.eks. fortelle dem at "jeg har kuttet ned på mye usunt, spiser mer fisk,frukt og grønt osv..Men jeg går også på medisiner som gjør at jeg har mistet mye vekt. Jeg føler at jeg har mer energi nå, enn før"
Eller noe sånt... :fnise:

Skrevet

Jeg er 190 cm høy, 60 kg og frisk som en fisk. Slutt å hør på andre.

Anonymous poster hash: 2d1fa...8c7

Kjenner en som er 1.85, mann og veier 55kg.. Ser sykelig tynn ut. (men han er jo syk også..Da Idealvekta hans er på 45kg...)

Anonymous poster hash: ec5b3...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...