Gå til innhold

Dere som squirter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Jukse" var her ikke ment å skulle være ensbetydende med å være planlagt bedrageri. Beklager hvis dette var oppfatningen som folk kanskje fikk etter å ha lest spørsmålet mitt.

Ok. Nei, jeg tror ikke det er mulig for jenter å tisse på seg ved et uhell, uten å være klar over det under sex. Urin har en helt annen farge, lukt og temperatur enn sprut.

Anonymous poster hash: ad164...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strandet

Men altså, hvis jeg har skjønt det riktig, hvis noen fingrer ei jente under blæra, og hvis hu får orgasme av det og spontant rykker til, er det ikke sånn at hun vil urinere hvis det er en del urin i blæra? Er vel noen muskler som presser på der i underlivet har jeg inntrykk av, heh fra det jeg har lest altså.

Jeg sitter med tanken, om at den eneste måten å forhindre utflod av urin, vil være å tømme blæra i forkant, eller eventuelt drikke mye vann for å gjøre urin mer lik vann, men igjen hvis det kanskje er slik at man later vannet med en orgasme spesielt pga. gpunkt, da blir det vel mer urin enn ejakulat av hva jeg kan forestille meg.

Vil ellers tro at det er de færreste av jenter som opplever squirting, men det er bare en gjetning da fra min side. :) Synes kanskje det er få tilbakemeldinger her i tråden, kanskje fordi det ikke er så mange her på forumet som får orgasme på denne måten og som squirter?

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...