Gå til innhold

Høyde på barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor høye er barna/tantebarna/onkelbarna deres?

Niesa mi på 14 år er 170 høy :) er det veldig høyt? Hun sier selv at hun synes hun er for høy, men jeg syntes at det er fint med høye jenter. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Er helt normalt. Var ca. like høy da jeg var 14. Følte meg høyere enn de andre da de knapt var 165 eller lavere, men de kom noenlunde etter på slutten av ungdomskolen og VGS. Jeg stoppet på 173 da jeg var 15 og i dag er det en perfekt høyde :)

Be henne rette opp ryggen og bære høyden med stolthet :)

Skrevet

170 er da ikke noe å gremmes over. Flott høyde. Er selv 175 og stolt av høyden. Var 173 da jeg var 14.

Anonymous poster hash: 0d0b8...1fe

Skrevet

170 er vel ikke så høyt, kun 2 cm over snittet, jenter pleier ikke vokse så mye mer når de er 14-15. Jeg var 180 da jeg var 15 og stoppet der. Har aldri hatt problemer med høyden min og heller aldri fått negative kommentarer :)

Anonymous poster hash: 231ac...184
Skrevet

Min yngste datter er 15 og ca 175 høy. Hun er fornøyd med høyden sin, heldigvis, og jeg synes hun er kjempeflott! Føler meg litt som en pygme når jeg går ved siden av henne siden jeg selv bare er 158, hehe.

Anonymous poster hash: 83010...acf

Skrevet

Min søster på 17 er 149 cm, søsteren min på 15 er 175 cm og mine to minste søstre på 11 er 120 cm og 145 cm .

Anonymous poster hash: 41ae3...03b

Skrevet

Syns ikke det er høyt. Noen er ferdig utvokst tildlig. Andre sent.

Jeg nådde 170 som 11-åring. Har siden da bare vokst noen få cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...