Gå til innhold

ekstreme smerter under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Under sex igår fikk jeg plutselig ekstreme støtsmerter. Det var så vondt at jeg ikke klarte å puste, jeg skalv og måtte ligge i fosterstilling. Disse ekstreme smertene varte i ca. 15 minuttjer. Typen min penetrerte ikke dypere enn vanlig.

Jeg hadde også de samme smertene sistgang vi hadde sex, for ca. 4 dager siden. Disse smertene var ikke så ekstreme at jeg kunne fortsette samleie.

Idag har jeg forresten fortsatt litt vondt, nesten som svake menssmerter.

Hva kan dette komme av? er det en cyste? bør jeg gå til legen?

Anonymous poster hash: 07d20...bde
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør få deg en time hos en gynekolog med kunnskap om og interresse for endometriose. Denne type smerter er ikke uvanlig ved endometriose, en sykdom mange går med ubehandlet altfor lenge.

Les mer på endometriose.no

Anonymous poster hash: ca5a3...853

Skrevet

Takk for svar =) jeg har ingen av symptomene og har heller ikke opplevd å ha støtsmerter tidligere, men det skader vel ikke å snakke med en lege om det.

Skrevet

Glemte å skrive at jeg forresten var hos gynekolog for noen måneder siden (for en vanlig skjekk) da skjekket hun også med ultralyd inni vagina, og hun kunne ikke se noe unormalt. Bør jeg likevel gå til skjekk igjen??

Skrevet

Gå inn på endometriose.no og spør dr. Langebrekke. Ultralyd viser ikke endometriose. Med mindre det er enstremt mye. Og endometriose ligge ikke i livmoren men i bukhulen bak/utenfor livmor, skjede og eggstokker.

Anonymous poster hash: ca5a3...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...