Gå til innhold

Hvem velger man? Et flaut luksusproblem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, jeg forstår situasjonen din bedre enn du tror.

Jeg holdt på sånn en stund, og jeg skjemmes enda. Jeg fikk så sinnsykt dårlig samvittighet ovenfor begge. Han første er jeg sammen med nå, og han jeg holdt på med i et par uker er jeg så smått venn med. Jeg føler fortsatt på den dårlige samvittigheten, fordi kjæresten min vet ikke om han jeg rota litt med mens vi holdt på.

Ta deg tid til å tenke over dette. Det høres ut som du er mer opptatt av han 1, enn han 2, og instinktet ditt er viktigere enn du tror. Lytt til det du selv vil, og vær varsom med ditt eget

Anonymous poster hash: 8f463...a1b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

... vær varsom med ditt eget hjerte.

Anonymous poster hash: 8f463...a1b
  • Liker 2
Skrevet

Tusen takk for alle innspill dere! Jeg vil liksom ha det litt gøy med nr 2, og bare se det an, mens hjertet og fornuften vil ha nr1. Det er nr1 som har brent seg fast i hjernen min siden dag EN… skulle bare ønske at han var mer myk og kosete, men.. kanskje det blir bedre med tiden.

GOD JUL & NYTTÅR <3

Anonymous poster hash: 58dd0...f32
  • Liker 1
Skrevet

Trur du nr.1 ville hatt deg hvis han visste at du holdt på med nr.2 samtidig? Eller mener du han ikke har noe med det å gjøre siden dere "bare" dater?

Anonymous poster hash: f1aa6...748
Skrevet

Trur du nr.1 ville hatt deg hvis han visste at du holdt på med nr.2 samtidig? Eller mener du han ikke har noe med det å gjøre siden dere "bare" dater?

Jeg vet ikke, jeg vet at han har snakket med andre jenter mens vi har holdt på, så jeg har ikke akkurat direkte dårlig samvittighet før vi eventuelt blir enig om å være "eksclusive"

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg vet at han har snakket med andre jenter mens vi har holdt på, så jeg har ikke akkurat direkte dårlig samvittighet før vi eventuelt blir enig om å være "eksclusive"

Ahh,okey. Er man med på leken får man tåle steken :)

Skrevet

Det høres bare ut som om du ikke er klart for et seriøst forhold enda, og da er det vel bare å leve etter det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...