Okapi Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Går det an å diskutere slikt her? Om ikke, tips om fora?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Nei. Anonymous poster hash: 8262b...7d4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Det spørs vel helt hva man vil diskutere rundt selvmord, det da. om det dreier seg om at man ønsker å begå selvmord er nok dette ikke forumet. innlegget vil bli stoppet og du vil bli bedt om å oppsøke psykolog. Hvis du ønsker å diskutere det å være etterlatt etter selvmord er det vel noe annet. Anonymous poster hash: 7031d...6d4
Kosemose Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 TS det er generelle regler for hele KG, også er det noen spesifikke retningslinjer for Kropp&Helse forumet øverst i forumet. Der finner du informasjon om hvilke tema vi ikke ønsker her. Tråden stenges Mvh Kosemose, moderator
Fremhevede innlegg