Gå til innhold

Bæsj på g-stringen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det sykt hvis man blir litt kåt av overskriften?

Anonymous poster hash: 25224...ff4
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bæsjer damer da?

Nei, kommer bare glitter

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Er det sykt hvis man blir litt kåt av overskriften?

Anonymous poster hash: 25224...ff4

Hahahaha :skratte::skratte::skratte:

Bæsje-fetisj :kvalm::kvalm::kvalm::kvalm: :kvalm: :kvalm::kvalm:

Skrevet

Hvis du sliter med å få rester på g-stringen, TS, kan det hende du også har litt småproblemer med hemorider. Hemorider kan ofte forårsakes av g-string, så jeg ville tenkt på å bytte undertøystype om jeg var deg.

• Liker 1
Skrevet

Den gang da jeg var gitarist i bandet til GG Allin skjedde det titt og ofte.

Kuleste svaret i denne tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd dette.

Og ja, jeg tørker godt, til papiret er helt hvitt. Men så har jeg f.eks. løpt ute og stringtrusen har gnagd seg godt inn og det kommer flekker.

Ett svar er ganske enkelt å bytte truser. Jeg bruker truser som går halvveis over rumpa, dvs. brazilian cut. En annen ting er å bruke våtservietter. Dersom man har litt løs mage kan man måtte tørke veldig mange ganger helt til man er sår i rumpa, og da er det enklere med våtservietter.

Anonymous poster hash: 42cb4...c7b
  • Liker 1
Skrevet (endret)

:skratte: ... Vel når man har diaré, så kan det vel komme en flekk uansett type truse... :rodmer:

Endret av Cowboy Lotte
Skrevet

Hvor ofte får dere bæsj på g-stringen? Og hva kan jeg gjøre for å ikke få det så ofte...

Anonymous poster hash: 3ec51...69b

:spy:

• Liker 1
Skrevet

:skratte: ... Vel når man har diaré, så kan det vel komme en flekk uansett type truse... :rodmer:

feeling-awful-smiley-emoticon.gif

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes så bastante folk er, og på grensen til frekke. Som noen allerede har påpekt, så får man ikke alltid tørket helt rent etter seg hvis man har hemeroider. Man kommer rett og slett ikke godt nok til, med mindre man har tilgjengelig våt klut - men det har man jo ikke alltid.

Mitt råd er å tørke så godt du klarer, mange ganger og trykk gjerne papiret litt inn i rumpa. Det er det jeg gjør, og da er det sjelden jeg får flekker i trusa. Og skulle det skje en gang i blant så er det jo ikke krise.

Er du veldig plaget, og det skyldes hemeroider, så finnes det operasjon som kan hjelpe. Men mitt inntrykk er at de er ganske restriktive med den, du skal nok være plaget mer enn at det kommer litt rester i trusa.

Anonymous poster hash: b9f1f...eaa

Kankje ikke g-string er det rette for folk med hemmorider... :roll:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Skift til andre typer truser.

2. Ikke velg lys farge for da ser en det fortere..

Også må jeg spørre om en ting: Hva gjør dere når dere bruker g-string og det oppstår noe svært så akutt? F.eks. løs mage. Det kan ikke være noe prakisk å ha g-string eller lyse tights..

Ja, jeg er mann og måtte bare spørre så dumt :-)

Anonymous poster hash: 97706...1aa
AnonymBruker
Skrevet

Er bare nordmenn som er så dumme de tror de blir ren i ræva av å tørke seg med papir bak. Se på utformingen av kaviarkrysset. Men de skrukker og rynker rundt hullet er det eneste spyling med vann som får det rent.

Anonymous poster hash: e0a63...12f
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte får dere bæsj på g-stringen? Og hva kan jeg gjøre for å ikke få det så ofte...

Anonymous poster hash: 3ec51...69b

Bruker vanlige truser...

Anonymous poster hash: 6e876...87d

Gjest lipgloss
Skrevet

Nei, kommer bare glitter

fy fader er i sjokk jeg nå,trodde ikke damer bæsjet,fyttigrisen så ekkelt

Skrevet

Dette er riktig nok for menn, men kvinner kan sikkert også få noen tips:

Skrevet

Husker en gang jeg hadde hvit badetruse på et svømmebasseng. Var svært dårlig i magen og måtte holde meg skikkelig... Dessverre var det ikke nok og jeg gikk rundt med den fæle brune stripa... Oppdaget det ikke før jeg var i garderoben og ble svært flau... :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...