Gå til innhold

Bæsj på g-stringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte får dere bæsj på g-stringen? Og hva kan jeg gjøre for å ikke få det så ofte...

Anonymous poster hash: 3ec51...69b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhhh, nei. Jeg tørker meg ordentlig i rævva

Anonymous poster hash: e7222...74f
  • Liker 1
Skrevet

Ehhhh, nei. Jeg tørker meg ordentlig i rævva

Det er ikke alltid det er mulig å tørke det helt bort...

Skrevet

aldri :sjokkert: Tørke seg til det er helt hvitt på papiret+en ekstra gang. Eventuelt bruke våtserviett dersom det blir for vanskelig.

• Liker 4
Skrevet

Tørk deg i ræva når du har vært på do?

Har aldri opplevd bæsj på stringen. Måtte vært helt akutt, ukontrollerbar diare i så fall.

Anonymous poster hash: d96b3...e36

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte får dere bæsj på g-stringen? Og hva kan jeg gjøre for å ikke få det så ofte...

Er ikke bortkastet tid å tørke seg i ræva...

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke alltid det er mulig å tørke det helt bort...

Jo, det er det! Du tørker deg ikke ordentlig om du har igjen rester. Bruk våtservietter i tillegg om det er vanskelig å få rett teknikk

Skrevet

Bruk skikkelige truser, så slipper du det problemet.

Anonymous poster hash: 265ad...17f
  • Liker 11
Skrevet

Jeg lo en gang så mye at jeg slapp den sure fisen... Dessverre hadde jeg diare så det kom dæven meg en liten flekk og... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har du hemoroider TS?

Anonymous poster hash: 57653...cd3
Skrevet

Aldri, jeg klarer å tørke meg ordentlig i stumpen. Du burde nok enkelt og greit bare vurdere å tørke deg ordentlig :)

Skrevet

Aldri, jeg klarer å tørke meg ordentlig i stumpen. Du burde nok enkelt og greit bare vurdere å tørke deg ordentlig :)

Ikke om man har hemoroider

Anonymous poster hash: 57653...cd3

• Liker 3
Skrevet

Hjelpes så bastante folk er, og på grensen til frekke. Som noen allerede har påpekt, så får man ikke alltid tørket helt rent etter seg hvis man har hemeroider. Man kommer rett og slett ikke godt nok til, med mindre man har tilgjengelig våt klut - men det har man jo ikke alltid.

Mitt råd er å tørke så godt du klarer, mange ganger og trykk gjerne papiret litt inn i rumpa. Det er det jeg gjør, og da er det sjelden jeg får flekker i trusa. Og skulle det skje en gang i blant så er det jo ikke krise.

Er du veldig plaget, og det skyldes hemeroider, så finnes det operasjon som kan hjelpe. Men mitt inntrykk er at de er ganske restriktive med den, du skal nok være plaget mer enn at det kommer litt rester i trusa.

Anonymous poster hash: b9f1f...eaa

• Liker 2
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

90-tallet ringte..de vil ha tilbake g-stingen og buffaloskoene sine

• Liker 9
Gjest Strandet
Skrevet

Et triks kan være å tørke seg bak, med en uanstendig mengde dasspapir, fuktet med vann. Så kan jeg tenke meg at det blir litt mer rent, og ikke bare sånn at man gnir rævhølet tørt.

Muligens noe uhygienisk, hvis fuktigheten trekker godt igjennom alt papiret (eller kanskje ikke).

Skrevet

Altså, hvis du har problemer med å tørke deg bak... Trykk papiret inn mot rumpa og press litt mens du tørker.Tørk deg til det nye papiret du bruker er helt hvitt, dvs ingen rester. Om det ikke funker så vasker du deg enkelt og greit, evt. tar med deg våtservietter der vask ikke er mulig.

Anonymous poster hash: fa16f...714
Skrevet

Og for å svare på spørsmålet. Jeg får aldri flekker i stringen da jeg tørker og vasker meg godt.

Anonymous poster hash: fa16f...714
Skrevet

Den gang da jeg var gitarist i bandet til GG Allin skjedde det titt og ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...