Gå til innhold

Han sier jeg blir FOR våt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke, min kjæreste/nå x, ville aldri slikke meg og sjelden røre meg nedentil, han påsto at jeg alltid ble for våt, at jeg var "som en rennende foss når jeg ble kåt"....

Hva betyr det???

Anonymous poster hash: a5f65...9a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr jo rett og slett at du var veldig våt? :P Men er da ingenting som er feil med det, om man ikke liker det er det ikke verre enn å tørke bort litt etterhvert!

• Liker 1
Skrevet

Det betyr at du er en deilig kvinne! :-)

• Liker 2
Skrevet

Det betyr at du er en deilig kvinne! :-)

TS her: :hug::blomst::rodmer:

Godt å høre! ;-)

Skrevet

Men dere menn da, hva foretrekker dere?

Skrevet

Men dere menn da, hva foretrekker dere? Anonymous poster hash: a5f65...9a5

Synes en våt kvinne, gjerne plaskvåt, er helt vidunderlig :)
  • Liker 1
Skrevet

Synes en våt kvinne, gjerne plaskvåt, er helt vidunderlig :)

Helt enig.

Skrevet

Strø litt talkum på kuken hans neste gang han klager.

Anonymous poster hash: eb78f...930

• Liker 1
Skrevet

Og hvor gamle er dere sånn ca? For min x blir 37, og jeg er 20- men han frastøter seg alt bortsett fra penetrering med penis...

Skrevet

Jeg tenker jo det at når en kvinne er skikelig våt, så er hun jo også skikkelig kåt.
Ergo, det er jo bare positivt! Men om man skulle syns det blir for vått (såpass at man kjenner lite under penetrering ect) så tørker man jo bare litt lett med en håndduk eller lignende. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår ikke, min kjæreste/nå x, ville aldri slikke meg og sjelden røre meg nedentil, han påsto at jeg alltid ble for våt, at jeg var "som en rennende foss når jeg ble kåt"....

Hva betyr det???

Det betyr vel like mye som at han var noe uvitende om hvordan dere damer kan ha det når dere kåte ;)

Selv synes det er helt vidunderlig når ei mus er plaskvåt, pikke bare smetter på plass med en gang.....og skulle den komme såvidt utenfor er det rett inn igjen under akten....er så deilig så :P;)

Skrevet

Oppleves ikke vagina som større / bøtte med vann når den er våt?
Hilsen jente som også blir ufattelig våt og prøver å tørke seg i skjul under vorspillet.

Anonymous poster hash: 29c51...cc2
Skrevet

"For våt" finnes ikke....

Gjest Strandet
Skrevet

Hvis en blir for våt er det kanskje tid for å fingre villt og så får en heller prøve igjen med staken etterpå?

Skrevet

Hvis en blir for våt er det kanskje tid for å fingre villt og så får en heller prøve igjen med staken etterpå?

Vil ikke vagina oppleves som større for staken etter vill fingring? Jeg stopper alltid etter finger nr 2 for vil ikke at han skal strekke den ut (vagina tilpasser seg jo) når han skal ha penisen inn. Blir jeg råfingra dytter jeg rett og slett bort henda hans, selvom det er godt for meg.

Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Åh unnskyld meg, jeg tenkte egentlig på det å eh masturbere underlivet på dama, og ikke det å stikke inn fingre.

Endret av Strandet
Gjest Jon blund
Skrevet

Hva betyr det???

Kan bli litt mye av det gode hvis man skal gå ned på og det er quote "som en rennende foss".

Men bare bra det og ikke noe å tenke over^^

Skrevet

Åh unnskyld meg, jeg tenkte egentlig på det å eh masturbere underlivet på dama, og ikke det å stikke inn fingre.

Eh da blir hun jo enda våtere? Klitoris stimuli gjør en jo nærmere klimax og som med gutter så produseres det da mere "smøring"

Skrevet

Du får klage over at han blir FOR stiv da vel!

Anonymous poster hash: d18e4...d55
Skrevet

"For våt" finnes ikke....

Enig der. Forøvrig synes jeg TS skulle gi typen en runde med 60-grits sandpapir, så kanskje pipen får en annen lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...