AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Hei, jeg tror jeg er frisk fra kyssesyka nå. Skal ikke ta flere blodprøver hvertfall. Men er det farlig å drikke alkohol da? Føler meg frisk. Anonymous poster hash: 398bf...dda
Unika Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Dette ville jeg hørt med legen om. Jeg tror det er slik at man burde ha vært helt frisk noen uker først (kanskje lenger hvis du hadde komplikasjoner).
Belle de Jour Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Hvorfor tror du at du er frisk? At du ikke lenger er sengeliggende? Man kan være symptomfri i lang tid og fortsatt ha forhøyede leververdier. Det er ikke trygt å drikke før leververdiene er normale igjen.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har ikke vært sengeliggende, men føler meg helt friskAnonymous poster hash: 398bf...dda
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har ikke vært sengeliggende, men føler meg helt friskAnonymous poster hash: 398bf...dda SNAKK MED LEGEN DIN, IKKE ET FORUM Anonymous poster hash: 7b4f1...76b
Gjest 2JZ Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Jeg måtte vente lenge selv om jeg følte meg frisk. Ikke ta den risken.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Vent noen uker du. Anonymous poster hash: 290a9...d13 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #8 Skrevet 19. desember 2014 Men det kan ikke være farlig å ta to vell?Anonymous poster hash: 398bf...dda
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #10 Skrevet 19. desember 2014 Men det kan ikke være farlig å ta to vell?Anonymous poster hash: 398bf...dda To? To øl? Mest sannsynlig ikke. Men vil du virkelig risikere helsa di fordi du MÅÅÅÅÅÅ drikke? Anonymous poster hash: 7b4f1...76b 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #11 Skrevet 19. desember 2014 Er kanskje ikke så lurt.. Takk skal dere ha setter pris på det Anonymous poster hash: 398bf...dda
frøken_øst Skrevet 19. desember 2014 #12 Skrevet 19. desember 2014 hvis du ikke tar hensyn til sykdommen og ikke hviler nok/unngår alkohol/trening, kan man slite med ettervirkninger av kyssesyken i åresvis etterpå. Snakker av erfaring
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 Jeg overlevde! Var dum nok til å prøve!! Tokk bare 3 rusbrus da men..Anonymous poster hash: 398bf...dda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå