AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Hei! Jeg lurer på en ting ... Jeg hadde sex i går med tampong, kan man da bli gravid? Jeg er helt på slutten av mensenen. Bør jeg ta angrepille? Han kom ikke, og jeg tenker at tampongen må jo "blokkere" litt. Takk for alle svar! Hilsen jente 17 Anonymous poster hash: 8ce52...406 1
skruf Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 For det første bør du bruke prevensjon uansett hvor du er i syklusen din. I teorien skal man ikke kunne bli gravid på slutten av mensen, men man skal aldri si aldri. Sædcellene kan overleve noen dager, og eggløsning kan av og til skje for tidlig eller for seint. Mest sannsynlig har det gått bra siden du var på slutten av mensen og han ikke hadde utløsning. Men, du kan bli gravid av den væsken som det kommer litt av før utløsning. For det andre: Aldri ha sex med tampong inni!!! Du kan risikere at tampongen blir skikkelig skviset oppi der og du får den ikke ut. Lite kjekt å måtte til lege for å få hjelp til å få ut en sammenskviset tampong som sitter fast oppi der..... Om du bør ta angrepille eller ikke....... hadde jeg vært 17 år og usikker etter et samleie så tror jeg at jeg hadde gjort det. Selv om det mest sannsynlig har gått helt bra og faren for graviditet er minimal. Og du, bruk kondom neste gang, eller begynn på p-piller hvis du er i et fast og trygt forhold 1
Franskjente2013 Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 For det første bør du bruke prevensjon uansett hvor du er i syklusen din. I teorien skal man ikke kunne bli gravid på slutten av mensen, men man skal aldri si aldri. Sædcellene kan overleve noen dager, og eggløsning kan av og til skje for tidlig eller for seint. Mest sannsynlig har det gått bra siden du var på slutten av mensen og han ikke hadde utløsning. Men, du kan bli gravid av den væsken som det kommer litt av før utløsning. For det andre: Aldri ha sex med tampong inni!!! Du kan risikere at tampongen blir skikkelig skviset oppi der og du får den ikke ut. Lite kjekt å måtte til lege for å få hjelp til å få ut en sammenskviset tampong som sitter fast oppi der..... Om du bør ta angrepille eller ikke....... hadde jeg vært 17 år og usikker etter et samleie så tror jeg at jeg hadde gjort det. Selv om det mest sannsynlig har gått helt bra og faren for graviditet er minimal. Og du, bruk kondom neste gang, eller begynn på p-piller hvis du er i et fast og trygt forhold Gikk bra med tampongen, den var skvist, men fikk den ut! Skal være mer oppmerksom neste gang. Tusen hjertelig takk!!
skruf Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Gikk bra med tampongen, den var skvist, men fikk den ut! Skal være mer oppmerksom neste gang. Tusen hjertelig takk!! Bare hyggelig
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Er tamponger gode elskere? Anonymous poster hash: b18bd...4ec 3
Franskjente2013 Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Er tamponger gode elskere? Anonymous poster hash: b18bd...4ec Nei, haha
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Hei! Jeg lurer på en ting ... Jeg hadde sex i går med tampong, kan man da bli gravid? Jeg er helt på slutten av mensenen. Bør jeg ta angrepille? Han kom ikke, og jeg tenker at tampongen må jo "blokkere" litt. Takk for alle svar! Hilsen jente 17 Anonymous poster hash: 8ce52...406 Han må ha hatt en liten pikk Anonymous poster hash: ca2ca...31a 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Kan ikke svare deg trådstarter men lurer på dere som har sex med tampong eller gutter som har hatt sex med noen jenter som har i tampong, vil ikke tampongen gjøre at penis ikke kommer ordentlig inn? Når jeg bruker tampong under mensen er det ikke særlig langt opp jeg får presset den, og den er kjennbar etter 2-3-4 centimenter inn. Prøvde å ha sex på fylla en gang men gutten fikk den ikke inn og når jeg skulle prøve å sette meg oppå han bare "knakk" penisen så fort jeg fikk den inn i åpningen. Dagen derpå husket jeg at jeg hadde tampong inni og det forklarte at det ikke gikk. Men mange av mine venninder sier de ofte har sex med tampong hvordan oppleves det for dere og for mennene??? Anonymous poster hash: b1d7c...754
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 sex med tampong ja, hvor dum er du? Anonymous poster hash: 8cc66...027
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Ville blitt mye mer redd for å få en seksuelt overført sykdom enn for graviditet i din situasjon, ts.Anonymous poster hash: 6e26a...784
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Kan ikke svare deg trådstarter men lurer på dere som har sex med tampong eller gutter som har hatt sex med noen jenter som har i tampong, vil ikke tampongen gjøre at penis ikke kommer ordentlig inn?Når jeg bruker tampong under mensen er det ikke særlig langt opp jeg får presset den, og den er kjennbar etter 2-3-4 centimenter inn. Prøvde å ha sex på fylla en gang men gutten fikk den ikke inn og når jeg skulle prøve å sette meg oppå han bare "knakk" penisen så fort jeg fikk den inn i åpningen. Dagen derpå husket jeg at jeg hadde tampong inni og det forklarte at det ikke gikk. Men mange av mine venninder sier de ofte har sex med tampong hvordan oppleves det for dere og for mennene??? Anonymous poster hash: b1d7c...754 Da setter du ikke tampongen inn på riktig måte.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 sex med tampong ja, hvor dum er du? Anonymous poster hash: 8cc66...027 Er nøden stor nok, bruker man vel det man har for hånden . Men det er faktisk første gang jeg har hørt om noen bruker tampong som "sexpartner". Anonymous poster hash: 2d77c...fa5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå