AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Før var jeg med på det meste,men i de siste par-tre årene merker jeg at noe har skjedd..jeg holder liksom mer igjen. Merker det på kjæresten. Han syns det er domt at jeg ikke kan onanere framfor ham, at jeg ikke kan vise meg naken, og ellers mange sånne ting som har med sex å gjøre . Bla ta mer initiativ. Å når jeg tenker meg om,så er det faktisk vanskelig for meg. Kan ikke legge skjul på at jeg ikke er så fornøyd med kroppen min. Jeg er tynn, men har små hengepupper i tillegg til en utstikkende mage. Føler meg ikke sexy eller fin kroppslig sett. Utseende ellers er jeg fornøyd med. Men å gå rundt å vise meg naken, det føles ekkelt. Vil liksom ikke vise meg frem sånn. Jeg trener,men det har ikke hatt noe effekt. Men det som plager meg er at jeg kunne gjøre sånn før..! Å plutselig er det det vanskeligste jeg gjør. Han maser litt om det av og til. Hans største fantasi er å ta meg på fersken mens jeg onanerer,som han sier...vet ikke om det har ført til at jeg føler meg presset,men det er blitt helt uaktuelt å "gjøre det" der han tilfeldigvis fersker meg. Enkelte stillinger er også et problem. Han elsker 69,og det syntes jeg også var opphissende,men nå kvier jeg meg veldig. Er blitt veldig bevisst på at han faktisk ser "rett hjem". Syns det er ubehagelig å tenke på. Hva er det som har skjedd her? Kroppen har i grunnen ikke forandret seg noe særlig,og det føles ikke ut som at det har noe med det å gjøre direkte. Det er akkurat som at jeg har gått fra å være eventyrlysten og glad i sex, til å bli tilbakeholden og sjenert..! Jeg skjønner ingenting,og vil så gjerne endre på det men vet ikke hvordan:(Anonymous poster hash: 26200...2ea
Junine Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Har ingen erfaring med dette, og har desverre ingen gode tips. Men etter et par glass vin til helgen, kanskje du slapper av litt mer? Jeg blir hvertfall litt villere da, slipper meg alltid litt ekstra løs:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå